تیتر امروز

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/
در چهاردهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه، استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/"حسین" الگو است نه منجی

 در چهاردهمین برنامه دیدار اندیشه باجحت الاسلام عبدالرحیم سلیمانی اردستانی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن پژوه درباره "جایگاه مناسک در دینداری و آسیب شناسی آن" گفت‌وگو کردیم.
مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام
گفت‌وگوی دیدار با دبیرکل حزب مردم‌سالاری در روز تائید صلاحیت وزرا

مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام

دیدارنیوز در روزی که همه وزرای پزشکیان منتظر رای اعتماد بودند، گفت‌وگویی را با مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری انجام داد که دیدنی است؛ او پیش بینی کرد همه وزرا رای اعتماد می‌گیرند.
در جریان راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی مطرح شد

اژه‌ای: باید با وحدت مشکلات را حل کنیم

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس عدلیه در جریان راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی گفت: در عرصه داخلی باید با وحدت همه مردم، کارگزاران و مسئولان نظام، دست به دست هم دهیم تا مشکلات موجود اعم از برخی ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی و سایر مسائل را حل کنیم.

کد خبر: ۱۷۰۹۸۹
۱۲:۲۹ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

اژه‌ای: باید با وحدت مشکلات را حل کنیم

دیدارنیوز: رئیس قوه قضاییه گفت: امروز همه امت اسلامی و تمام آزادگان جهان باید در مقابل زشتی‌ها، پلشتی‌ها و ظلم‌هایی که می‌بینند، ساکت ننشینند و فریاد برآورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران که از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در حال برگزاری است، اظهار کرد: همانگونه که حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) هدف از قیام عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردند، امروز نیز همه امت اسلامی و تمام آزادگان جهان باید در مقابل زشتی‌ها، پلشتی‌ها و ظلم‌هایی که می‌بینند، ساکت ننشینند و فریاد برآورند.

رئیس قوه قضاییه، موضوع فلسطین را یکی از موضوعات اصلی نه تنها دنیای اسلام، بلکه سراسر جهان دانست و گفت: همه کسانی که بویی از انسانیت برده‌اند، باید در مقابل مستکبرین عالم و در راس آن‌ها آمریکا و دست‌پرورده آن یعنی رژیم صهیونیستی به پا خیزند و علیه این ظلم و جنایتی که در این برهه از تاریخ علیه مردم فلسطین صورت می‌گیرد، یکصدا و یکپارچه عمل کنند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین گفت: در عرصه داخلی نیز باید با وحدت همه مردم عزیز، کارگزاران و مسئولان نظام، دست به دست هم دهیم تا مشکلات موجود اعم از برخی ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی و سایر مسائل را حل کنیم و در جهت پیشرفت و تعالی کشور گام برداریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی