تیتر امروز

هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ میرزایی: رئیس‌جمهور بهترین گزینه را برای وزارت کشور معرفی کرد
امروز در مجلس شورای اسلامی (بروز رسانی می‌شود)

هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ میرزایی: رئیس‌جمهور بهترین گزینه را برای وزارت کشور معرفی کرد

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
واکنش یکی از نمایندگان مخالف «اتابک» به دفاع نماینده قم از او

نمی‌خواهم بگویم رشته تحصیلی ذوالنوری چیست!

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان در جریان بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی در پاسخ به اظهارات روز گذشته مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم گفت: من نمی‌خواهم بگویم که رشته تحصیلی یا کمیسیون تخصصی ذوالنوری چیست، اما ما برای دفاع از یک نفر لازم نیست منتقد یا مخالف ایشان را پایین بکشیم، بلکه باید راجع به برنامه‌های او صحبت کنیم.

کد خبر: ۱۷۰۶۸۵
۰۹:۳۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

نمی‌خواهم بگویم رشته تحصیلی ذوالنوری چیست!

دیدارنیوز: نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی که روز گذشته در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت صحبت کرده بود، نسبت به اظهارات یکی از نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی و طرح مطالبی از سوی او واکنش نشان داد.

مصطفی طاهری در جلسه نوبت صبح امروز سه‌شنبه مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم، در تذکری گفت: در جلسه دیروز آقای ذوالنوری در دفاع از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت درباره نمایندگانی که در مخالفت با این وزیر صحبت کردند مطالبی را مطرح کرد و گفت که یکی از مخالفان رشته‌اش برق است و دیگری، چون عضو کمیسیون کشاورزی است مخالفت‌شان قابل اتکا نیست؛ بله من هم دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترای رشته مهندسی برق خواندم و رتبه ۱۶ کنکور بودم و در دانشگاه شریف و امیرکبیر تحصیل کردم و ۴ سال در کمیسیون صنایع و معادن بودم و رئیس کمیسیون بودم و با بیش از ۲۰ اندیشکده ارتباط دارم و تقریباً با اکثر انجمن‌های اصلی صنعت در ارتباط هستم و موضوعاتم را حتی با بخش خصوصی هماهنگ می‌کنم.

وی افزود: من نمی‌خواهم بگویم که رشته تحصیلی یا کمیسیون تخصصی آقای ذوالنوری چیست، اما ما برای دفاع از یک نفر لازم نیست منتقد یا مخالف ایشان را پایین بکشیم، بلکه باید راجع به برنامه‌های او صحبت کنیم.

مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در سخنانی به عنوان موافق با تاکید بر اینکه نمایندگان مخالف نکته خیلی مهمی را نگفتند، اظهار کرد: اگر قرار است مخالفان ما درباره توانمندی یا ناتوانی وزارتخانه تخصصی اظهار نظر کنند، آیا خودشان در آن ابعاد تسلط لازم را دارند؟

بر اساس ماده ۷۵ قانون آیین نامه داخلی مجلس «اگر در جلسه رسمی ضمن نطق یا مذاکره صریحاً یا تلویحاً نسبت سوئی به یکی از نمایندگان داده شود یا عقیده و اظهار او را بر خلاف جلوه دهند و نماینده مذکور برای رد آن نسبت به رفع اشتباه در همان جلسه یا در جلسه بعد اجازه نطق بخواهد بدون رعایت نوبت تا پنج دقیقه اجازه نطق داده می‌‏شود.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی