تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
جنجال برخورد با دو دختر نوجوان بر سر حجاب

آذری‌جهرمی: دو فرمانده فراجا گفتند برخوردها نادرست بود/ فراجا از خانواده دختر‌ها دلجویی کند

درپی برخورد عجیب و شدید تعدادی از ماموران زن با دو دختر بر سر حجاب که واکنش‌ها و انتقادهای زیادی در کشور داشت، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از دو فرمانده فراجا می‌گوید: رویکرد آن‌ها در خصوص این رخداد خارج از قاعده بودن آن در اجرای قانون و تاکید بر نادرست بودن برخورد و ارجاع آن به بازرسی برای رسیدگی به تخلف مزبور بود.

کد خبر: ۱۷۰۰۲۹
۱۰:۵۱ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

جنجال برخورد با دو دختر نوجوان/ آذری‌جهرمی: دو فرمانده فراجا گفتند برخوردها نادرست بود

دیدارنیوز: وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دیروز با دو تن از فرماندهان فراجا در باب فیلم منتشر شده در فضای مجازی صحبت کردم. رویکرد آن‌ها در خصوص این رخداد خارج از قاعده بودن آن در اجرای قانون و تاکید بر نادرست بودن برخورد و ارجاع آن به بازرسی برای رسیدگی به تخلف مزبور بود. پیشنهاد کردم حالا که این رویکرد مثبت در فراجا وجود دارد، اولا نتیجه رسیدگی سریعا به اطلاع عموم مردم برسد و همچنین نمایندگان ارشدی از سوی فراجا از خانواده دختر‌ها و همچنین افکار عمومی دلجویی کنند.

مطلب مرتبط:

دادستان نظامی تهران: ماموران احضار شده‌اند

رئیس جبهه اصلاحات: دست از اجبار و تحقیر زنان بردارید/ چند مهسای دیگر ..

درگیری چند مامور زن با دختری بر سر حجاب/ روایت پلیس و مادر از ماجرا

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال تلگرامی خود نوشت: دیروز با دو تن از فرماندهان فراجا در باب فیلم منتشر شده در فضای مجازی صحبت کردم. رویکرد آن‌ها در خصوص این رخداد خارج از قاعده بودن آن در اجرای قانون و تاکید بر نادرست بودن برخورد و ارجاع آن به بازرسی برای رسیدگی به تخلف مزبور بود.

وی افزود: پیشنهاد کردم حالا که این رویکرد مثبت در فراجا وجود دارد، اولا نتیجه رسیدگی سریعا به اطلاع عموم مردم برسد و همچنین نمایندگان ارشدی از سوی فراجا از خانواده دختر‌ها و همچنین افکار عمومی دلجویی کنند.

وی تصریح کرد: پلیس ضامن امنیت عمومی کشور است و رویکرد‌های تقابل ایجاد کننده بین پلیس و مردم حتما به سود کشور نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی