تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
درپی برخورد شدید گشت ارشاد با دو دختر ایرانی مطرح شد

رئیس جبهه اصلاحات: دست از اجبار و تحقیر زنان بردارید/ چند مهسای دیگر ..

درپی انتشار ویدیوی برخورد شدید نیروهای گشت ارشاد با دو دختر در تهران، آذر منصورى، رئیس جبهه اصلاحات در انتقاد از این وضعیت نوشت: چند مهسای دیگر باید جان دهند تا بپذیرید نه تنها این سیاست نظام در مورد پوشش زنان ایران شکست خورده، بلکه روز بروز نیز بر عمق و گستره ⁧ شکاف حاکمیت ملت ⁩خواهد افزود. ‏⁧برای ایران، برای تحقق آشتی ملی ⁩و برای ترمیم گسست‌ها، دست از این اجبار و تحقیر بردارید.

کد خبر: ۱۶۹۹۹۰
۱۱:۰۶ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

رئیس جبهه اصلاحات: دست از اجبار و تحقیر زنان بردارید

دیدارنیوز: آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات ایران در واکنش به برخورد حیرت‌آور اخیر گشت ارشاد با دو دختر نوجوان گفت: چند مهساى دیگر باید جان دهند تا دست از این اجبار و تحقیر بردارید.

به نقل از رسانه جبهه اصلاحات ایران، در پى دور تازه برخوردهاى سخت گیرانه گشت ارشاد با دختران و زنان در موضوع حجاب و به خصوص ضرب و شتم دو دختر نوجوان توسط مأموران گشت ارشاد در روز گذشته، رئیس جبهه اصلاحات ایران این سیاست نظام را شکست خورده دانست.

مطلب مرتبط:

درگیری چند مامور زن با دختری بر سر حجاب/ روایت پلیس و مادر از ماجرا

آذر منصورى در شبکه ایکس نوشت: چند مهسای دیگر باید جان دهند تا بپذیرید نه تنها این سیاست نظام در مورد پوشش زنان ایران شکست خورده، بلکه روز بروز نیز بر عمق و گستره ⁧ شکاف حاکمیت ملت ⁩خواهد افزود. ‏⁧ برای ایران، برای تحقق ⁧ آشتی ملی ⁩و برای ترمیم گسست ها، دست از این اجبار و تحقیر بردارید.

رئیس جبهه اصلاحات: دست از اجبار و تحقیر زنان بردارید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی