تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
درپی برخورد شدید گشت ارشاد با دو دختر ایرانی مطرح شد

رئیس جبهه اصلاحات: دست از اجبار و تحقیر زنان بردارید/ چند مهسای دیگر ..

درپی انتشار ویدیوی برخورد شدید نیروهای گشت ارشاد با دو دختر در تهران، آذر منصورى، رئیس جبهه اصلاحات در انتقاد از این وضعیت نوشت: چند مهسای دیگر باید جان دهند تا بپذیرید نه تنها این سیاست نظام در مورد پوشش زنان ایران شکست خورده، بلکه روز بروز نیز بر عمق و گستره ⁧ شکاف حاکمیت ملت ⁩خواهد افزود. ‏⁧برای ایران، برای تحقق آشتی ملی ⁩و برای ترمیم گسست‌ها، دست از این اجبار و تحقیر بردارید.

کد خبر: ۱۶۹۹۹۰
۱۱:۰۶ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳

رئیس جبهه اصلاحات: دست از اجبار و تحقیر زنان بردارید

دیدارنیوز: آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات ایران در واکنش به برخورد حیرت‌آور اخیر گشت ارشاد با دو دختر نوجوان گفت: چند مهساى دیگر باید جان دهند تا دست از این اجبار و تحقیر بردارید.

به نقل از رسانه جبهه اصلاحات ایران، در پى دور تازه برخوردهاى سخت گیرانه گشت ارشاد با دختران و زنان در موضوع حجاب و به خصوص ضرب و شتم دو دختر نوجوان توسط مأموران گشت ارشاد در روز گذشته، رئیس جبهه اصلاحات ایران این سیاست نظام را شکست خورده دانست.

مطلب مرتبط:

درگیری چند مامور زن با دختری بر سر حجاب/ روایت پلیس و مادر از ماجرا

آذر منصورى در شبکه ایکس نوشت: چند مهسای دیگر باید جان دهند تا بپذیرید نه تنها این سیاست نظام در مورد پوشش زنان ایران شکست خورده، بلکه روز بروز نیز بر عمق و گستره ⁧ شکاف حاکمیت ملت ⁩خواهد افزود. ‏⁧ برای ایران، برای تحقق ⁧ آشتی ملی ⁩و برای ترمیم گسست ها، دست از این اجبار و تحقیر بردارید.

رئیس جبهه اصلاحات: دست از اجبار و تحقیر زنان بردارید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی