تیتر امروز

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس اقتصاد

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز، میزبان دکتر وحید شقاقی شهری دانش آموخته دکتری اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی تهران بود او سیرتاریخ اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز...
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس مطرح کرد

ترور هنیه محکوم به مجازات سخت است

احمد جباری، رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی درباره ترور اسماعیل هنیه گفت: اقدام رذیلانه ترور شهید هنیه نشان دهنده عمق خفت اسرائیل است که محکوم به مجازات سخت خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۹۶۲۰
۱۶:۴۹ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

ترور هنیه محکوم به مجازات سخت است

دیدارنیوز: رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام رذیلانه ترور شهید هنیه نشان دهنده عمق خفت اسرائیل است که محکوم به مجازات سخت خواهد بود.

احمد جباری، رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: اقدام ددمنشانه و رذیلانه ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، نشان از عمق خفت رژیم سفاک صهیونیستی در شکست‌های پی در پی در نبرد با مجاهدان فلسطینی بوده و محکوم به مجازات سخت است.

وی افزود: رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی با این اقدام نابخردانه خود گمان می‌برد که با ترور و به شهادت رساندن مجاهدان فلسطینی می‌تواند بر درماندگی و استیصال خود در مواجهه با مقاومت فلسطین، در عرصه بین‌المللی سرپوش نهد، اما این اقدامات بزدلانه نشان از افول و نزدیکی پایان این رژیم اشغالگر و تروریست است.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا اقدام به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس که به عنوان مهمان در کشور عزیزمان ایران اسلامی حضور داشتند با توجه با فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت ایشان مستلزم مجازاتی سخت و پشیمان کننده است و محکوم است.

وی تصریح کرد: اینک رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که این خوی شیطانی و درندگی آنان در به شهادت رساندن مجاهدان فلسطینی از بارزترین جنایات تاریخ جهان است و مردم مظلوم فلسطین مصمم‌تر از گذشته در راه مبارزه با ظلم و اشغالگری‌های آنان خواهند ایستاد.

جباری تاکید کرد: لذا با تسلیت و تبریک شهادت شهید اسماعیل هنیه محضر رهبر معظم انقلاب و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان، بویژه مردم مظلوم و جبهه مقاومت فلسطین، هم‌دردی خود با مردم مظلوم و داغدیده فلسطین را اعلام می‌داریم و پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم دیو صفت صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی