تیتر امروز

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...
محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
پس از فشارهای اخیر رخ داد

ترور نافرجام ترامپ؛ مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد

منابع آگاه به رسانه‌های آمریکایی گفتند که کیمبرلی چیتل، مدیر سرویس مخفی ایالات متحده به دلیل قصور این سرویس در ماجرای ترور نافرجام «دونالد ترامپ» از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

کد خبر: ۱۶۹۱۸۲
۱۸:۲۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

تررو نافرجام ترامپ؛ مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد

دیدارنیوز: مدیر سرویس مخفی آمریکا پس از فشارهای اخیر استعفا کرد.

«کیمبرلی چیتل» رئیس سرویس مخفی ایالات متحده به دلیل ناتوانی این سازمان در جلوگیری از تلاش برای ترور «دونالد ترامپ» از سمت خود استعفا داد.

سه منبع آگاه به شبکه خبری «ان‌بی‌سی» گفتند چیتل در پی درخواست‌های متعدد قانون‌گذاران آمریکایی برای کناره‌گیری از منصب خود، امروز استعفای خود را اعلام کرده است.

۲ مقام آگاه گفتند او قرار است تا ساعاتی دیگر بیانیه‌ای رسمی در این باره منتشر کرده و استعفای خود را به صورت علنی اعلام کند.

سرویس مخفی ایالات متحده در روز دوشنبه نیز در شهادت خود برابر کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا گفت که سوءقصد نافرجامی که در ۱۳ ژوئیه علیه ترامپ صورت گرفت «مهم‌ترین شکست عملیاتی سرویس مخفی» آمریکا در دهه‌های گذشته بوده و سرویس مخفی مسئولیت کامل آن را می‌پذیرد.

«جیمز کومر» رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا که ریاست این جلسه را برعهده داشت، در آغاز جلسه و پیش از طرح پرسش‌های خود از چیتل، خواستار استعفای او شد و ۱۳ ژوئیه را «یکی از تاریک‌ترین روز‌های سیاست آمریکا» توصیف کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی