تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
دستور وزیر آموزش و پرورش

پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی دوباره بررسی شود

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم، خواستار رسیدگی دوباره پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی شد.

کد خبر: ۱۶۸۵۴۶
۱۷:۱۵ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی دوباره بررسی شود

دیدارنیوز: وزیر آموزش و پرورش در راستای رسیدگی مجدد به پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی دستوری صادر کرد.

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که با عنایت به اطلاعیه اعلام نتیجه نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ مورخ ۱۸ تیر ماه جاری سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، حسب دستور صحرائی وزیر آموزش و پرورش در خصوص نحوه رسیدگی مجدد به پرونده داوطلبان معترض آزمون مذکور، موارد زیر جهت اطلاع و اقدام مقتضی اعلام می‌شود.

۱-با توجه به ماهیت رقابتی بودن آزمون استخدامی در مراحل علمی و ارزیابی تکمیلی عمومی، اختصاصی و تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی داوطلبان و لزوم انتخاب اصلح و طبق فرایند‌های تعریف شده قبلی مبنی بر اعلام چند برابری ظرفیت این آزمون، پذیرفته شدن بخشی از داوطلبین امری بدیهی بوده و عدم پذیرش بخشی دیگر از داوطلبان نیز به دلیل عدم احراز شرایط آزمون ازسوی داوطلب و یا نبود ظرفیت پذیرش به استناد مجوز استخدامی، بیانگر عدم وجود شایستگی اینگونه داوطلبان نمی‌باشد و علاقمندان به شغل معلمی می‌توانند از فرصت‌های قانونی پیش رو و سایر آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد، استفاده کنند.

۲- با توجه به اینکه در تمام مراحل ارزیابی تکمیلی (بررسی اسناد و مدارک، معاینات پزشکی و حوزه‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی) برای داوطلبان این امکان فراهم بوده است تا در صورت اعتراض به هر مرحله یا فرایند ارزیابی تکمیلی، مراتب را اعلام کرده و این اعتراضات از طریق کارگروه نظارت و کمیسیون موارد خاص در طول فرایند ارزیابی تکمیلی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و در انتهای هر مرحله نیز داوطلب با تکمیل نمون‌برگ‌های شماره ۲۳ و ۲۴ ضمن تایید فرایند‌های مزبور، عدم اعتراض خود را نسبت به فرایند‌های مربوط به رسیدگی به اسناد و مدارک شرایط احراز، سوابق و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی را به صورت مرحله به مرحله اعلام نموده‌اند؛ لکن در اجرای مصوبات ستاد برگزاری آزمون تدابیری اتخاذ شده که داوطلبان مردود آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ بتوانند بر اساس اطلاعیه مورخ ۲۷ تیر ماه جاری با ورود به سامانه کارا به نشانی https://my.medu.ir نسبت به ثبت بررسی مجدد پرونده و رسیدگی به اعتراض اقدام کنند.

۳- داوطلبین محترمی که در ردیف قبولین نهایی آزمون قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم قبولی خود معترض می‌باشند از روز شنبه مورخ ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳ و روز پنجشنبه مورخ ۴ مرداد ماه سال جاری به مدت ۶ روز با مراجعه به سامانه کارا، به نشانی https://my.medu.ir اعتراض خود را ثبت نمایند. بدیهی است پس از اتمام مهلت یاد شده امکان ثبت مجدد اعتراض امکان‌پذیر نخواهد بود. اطلاع رسانی در خصوص نتیجه اعتراض داوطلبان پس از اتمام مهلت ثبت اعتراض و طی شدن فرآیند‌های بررسی پرونده‌های شکایات در سطح استانها، از طریق همین درگاه صورت خواهد گرفت.

۴- درخصوص داوطلبانی که صلاحیت‌های عمومی (گزینش) آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده، ضروری است از تاریخ ۲۰ مرداد لغایت ۲۱ مهر ماه سال جاری ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی شده خود، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام کرده و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری نمایند. بدیهی است عدم ارائه درخواست تجدید نظر در مهلت زمانی مذکور به منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات و درخواست‌های پس از تاریخ ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۳ ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین هسته‌های گزینش قبل از تاریخ ۲۰ مرداد ماه امسال به دلیل هم‌زمانی فرایند‌های اجرایی آزمون‌های استخدامی و دانشگاه فرهنگیان امکان پذیرش اعتراضات داوطلبان را ندارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی