تیتر امروز

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۳)

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا بودیم. او پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور است.
وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
به بهانه حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در ستاد جلیلی در گفت‌وگو با دیدار

یک اصولگرا: حضور مقام اجرایی در ستاد جلیلی تخلف انتخاباتی و بی اخلاقی سیاسی است/ پزشکیان با فاصله برنده است

فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با دیدارنیوز از چرخش اصولگرایان به سمت دکتر پزشکیان خبر داد و گفت: اکثر ستاد‌های قالیباف از پزشکیان حمایت کردند، که از جمله آنها ستاد ملی جهادگران با ۳۱۳ ستاد استانی و شهرستانی است.

کد خبر: ۱۶۸۰۶۳
۱۶:۲۰ - ۱۳ تير ۱۴۰۳

یک اصولگرا: حضور مقام اجرایی در ستاد جلیلی تخلف انتخاباتی و بی اخلاقی سیاسی است/ پزشکیان با فاصله برنده است

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: وهاب عزیزی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با سرویس سیاسی دیدارنیوز از چرخش اصولگرایان به سمت دکتر پزشکیان خبر داد و گفت: اکثر ستاد‌های محمدباقر قالیباف از مسعود پزشکیان حمایت کردند و از جمله ستاد ملی جهادگران با ۳۱۳ ستاد استانی و شهرستانی به ستاد پزشکیان پیوستند.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی علت چرخش اصولگرایان به سمت دکتر پزشکیان را بداخلاقی‌های سیاسی، تندروی، قبلیه گرایی و رفتار‌های فرقه گونه در ستاد‌های سعید جلیلی عنوان کرد و به حضور معاون اجرایی در ستاد جلیلی اشاره کرد و گفت: در ایام انتخابات که دولت درگیر کار اجرایی سنگین است بیشتر از هر زمان دیگری به حضور معاون اجرایی نیاز هست، البته اگر مسئولیت پذیر باشد.

مرخصی گرفتن معاون اجرایی به هیچ وجه توجیه پذیر نیست

عزیزی یادآور شد اخبار میدانی و غیر رسمی حاکی از آن است که همه استانداران، فرمانداران و بخشداران تلاش می‌کنند نگاه مردم را به سمت نامزد مورد حمایت آقای منصوری هدایت کنند، شاید برای اثبات این موضوع نتوانیم سند فیزیکی تهیه کنیم، ولی مردم در عمل این دخالت را حس می‌کنند و قطعا روز جمعه با رای به کاندیدای مردم یعنی آقای دکتر پزشکیان، جواب این بداخلاقی‌ها را خواهند داد.

پیروزی پزشکیان

این فعال سیاسی اصولگرا یکی دیگر از دلایل استقبال مردم از دکتر پزشکیان را ترس از رفتار‌های خشن حذفی اطرافیان جلیلی برشمرد و به تخریب گسترده قالیباف در ایام مرحله اول انتخابات اشاره کرد و گفت: من هفته قبل از ستاد‌های شهرستانی اخبار زیادی را دریافت می‌کردم مبنی بر این که طرفداران جلیلی به شدت آقای قالیباف را تخریب می‌کنند، ولی دوستان را دعوت به صبر و شکیبایی و پرهیز از عمل مقابله به مثل میکردم. در نهایت نتیجه تخریب‌ها منتهی به حذف دکتر قالیباف از رقابت‌ها شد.

عزیزی در خصوص نتیجه انتخابات روز جمعه گفت: من از قبل پیش بینی کرده بودم که اگر جلیلی و دکتر پزشکیان به مرحله دوم بروند پیروزی با دکتر پزشکیان است، چون طرفداران دکتر قالیباف به جلیلی رای نمی‌دهند و الان با اطمینان می‌گویم که پزشکیان با فاصله زیادی رئیس جمهور است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی