تیتر امروز

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است
در ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه مطرح شد:

نمی‌توان با دروغ و بهتان از دین حمایت کرد/تمرکز قدرت همانند ثروت متمرکز فسادآور است

در سومین قسمت از ششمین برنامه دیدار اندیشه با آیت الله ایازی استاد حوزه چندین موضوع مهم مورد توجه قرار گرفت که می‌بینید و می‌خوانید.
محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۹)

رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند

یک روز پس از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن آرا، به سراغ انتخابات آمریکا رفتیم، رحمن قهرمانپور، تحلیلگر مسایل سیاسی و بین المللی هر دو انتخابات تحلیل کرد که می‌بینید و می‌خوانید.
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

اعتراض جبهه اصلاحات به جلوگیرى از سخنرانى‌ حامیان پزشکیان

جواد امام، سخنگوى جبهه اصلاحات ایران، با اعتراض نسبت به جلوگیرى غیرقانونى از سخنرانى‌هاى حامیان مسعود پزشکیان گفت: ایجاد محدودیت‌های مذکور در شرایطی که تمامی نظر سنجی‌ها از رشد چشمگیر آرای پزشکیان خبر می‌دهند، معنای روشنی دارد. ظاهرا روند افزایش اقبال عمومی به پزشکیان عده‌ای را نگران کرده است.

کد خبر: ۱۶۷۷۱۲
۱۱:۲۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۳

اعتراض جبهه اصلاحات به جلوگیرى از سخنرانى‌ حامیان پزشکیان

دیدارنیوز: سخنگوى جبهه اصلاحات ایران به جلوگیرى غیرقانونى از سخنرانى‌هاى حامیان مسعود پزشکیان اعتراض کرد.

به نقل از رسانه جبهه اصلاحات، جواد امام به جلوگیرى از برگزارى بسیارى از سخنرانى‌هاى در حمایت از مسعود پزشکیان که از قبل توسط ستاد این نامزد هماهنگ شده بود، اعتراض کرد و این اقدام شوراهاى تأمین را مغایر با قانون و ناقض اصل بی‌طرفی دانست.

سخنگوى جبهه اصلاحات ایران که این اعتراض خود را در شبکه ایکس اعلام کرده است، در توئیت خود نوشت: طی دو روز گذشته به نام مصوبه شورای تأمین از برگزاری بسیاری از برنامه‌های سخنرانی در ستاد‌های انتخاباتی پزشکیان در شهرستان‌های مختلف از جمله همدان، ساوه، اراک، خوی، رباط کریم و ... جلوگیری شده است.

جواد امام جلوگیری از سخنرانی‌ها به بهانه‌های مختلف را امر جدیدی ندانست و اظهار کرد: اما آن چه جدید است، جلوگیری از سخنرانی‌های انتخاباتی است که در دوره‌های انتخاباتی گذشته سابقه نداشته است. زیرا مطابق قانون نامزد‌های انتخاباتی و اعضای ستادشان از حق تبلیغ و معرفی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برخوردارند و فرض بر این است که فعالیت‌های انتخاباتی به افزایش شور و هیجان انتخاباتی و در نتیجه مشارکت مردم کمک می‌کند.

سخنگوى جبهه اصلاحات ایران در ارزیابى این اقدام گفت: ایجاد محدودیت‌های مذکور در شرایطی که تمامی نظر سنجی‌ها از رشد چشمگیر آرای پزشکیان خبر می‌دهند، معنای روشنی دارد. ظاهراً روند افزایش اقبال عمومی به پزشکیان عده‌ای را نگران کرده است. این نگرانی از سوی رقبای پزشکیان نه قابل کتمان است و نه امری غیر طبیعی، اما این نگرانی و در نتیجه اقدام از سوی دولت و شورا‌های تأمین که علی القاعده باید نسبت به نامزد‌های انتخاباتی موضعی بی طرف داشته باشند، مغایر با قانون و ناقض اصل بی‌طرفی است و فضای ناعادلانه و غیر منصفانه انتخابات را ناعادلانه‌تر و غیر منصفانه‌تر می‌کند و قابل پذیرش نیست.

‏جواد امام تأکید کرد: ستاد پزشکیان تخلفات مذکور را به ستاد برگزاری انتخابات وزارت کشور منعکس کرده و می‌کند. اما فارغ از اقدامات قانونی مذکور معتقدیم اعمال این گونه محدودیت‌ها و لغو سخنرانی‌های اعلام شده بر افکار عمومی نتیجه عکس داشته و جامعه را به مشارکت در انتخابات و افزایش آرای پزشکیان ترغیب می‌کند. آقایان همان اشتباهی را مرتکب می‌شوند که در انتخابات دوم خرداد سال ٧٦ مرتکب شدند و به اقبال پرشور جامعه از ⁧سیدمحمد خاتمی⁩ انجامید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی