تیتر امروز

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد
ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (دور دوم)

مهدی رحمتی: پزشکیان نگاه ملی را حاکم خواهد کرد

در ادامه ویژه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، امروز جمعه ۱۵ تیر ماه همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات، میزبان مهدی رحمتی دبیرکل جبهه وحدت ملی بودیم. ارزیابی او از عرصه انتخابات را ببینید و بشنوید.

اردوغان علیه اسرائیل؛ «در کنار لبنان هستیم»

در حالی که تنش‌ها میان اسرائیل و حزب‌الله لبنان اوج گرفته و احتمال تجاوز نظامی دیگر توسط تل‌آویو می‌رود، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه از لبنان حمایت کرده و به انتقاد شدید از نتانیاهو پرداخته است.

کد خبر: ۱۶۷۶۷۳
۱۳:۳۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۳

اردوغان علیه اسرائیل؛ «کنار لبنان هستیم»

دیدارنیوز: رئیس جمهور ترکیه تأکید کرد آنکارا در برابر تهدید‌های اسرائیل در کنار لبنان است.

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه گفت: اسرائیلی که غزه را به آتش کشید و ویران کرد اکنون به لبنان چشم دوخته است و ما شاهد حمایت غرب از اسرائیل از پشت پرده هستیم.

اردوغان گفت: بسیار وحشتناک و رقت‌انگیز است که کشور‌هایی که از آزادی، حقوق بشر و عدالت صحبت می‌کنند، در اسارت دیوانه‌ای مانند نتانیاهو باشند.

رئیس جمهور ترکیه افزود: برنامه‌های نتانیاهو برای گسترش جنگ به منطقه منجر به فاجعه‌ای بزرگ می‌شود. جهان اسلام و کشور‌های خاورمیانه باید به این نقشه‌های خونین واکنش نشان دهند. ما در کنار لبنان هستیم و از کشور‌های منطقه دعوت می‌کنم در کنار لبنان بایستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی