تیتر امروز

ابراهیم اصغرزاده: جریان پایداری، حاصل سزارین طیف اصولگراست/ عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات/ (۲۱)

ابراهیم اصغرزاده: جریان پایداری، حاصل سزارین طیف اصولگراست/ عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود

ابراهیم اصغرزاده، رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات بیست و یکمین مهمان ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز بود؛ او معتقد است:عدم مشارکت ۶۰ درصدی زلزله ۱۰ ریشتری در سیاست ایران بود.
فریدون عموزاده خلیلی: کسی که فرهنگ را با ایدئولوژی خود معادل ببیند، موفق نمی‌شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک نویسنده:

فریدون عموزاده خلیلی: کسی که فرهنگ را با ایدئولوژی خود معادل ببیند، موفق نمی‌شود

دیدارنیوز در یکی از ویژه برنامه‌های انتخاباتی خود با فریدون عموزاده خلیلی، نویسنده و روزنامه‌نگار درباره فرهنگ و انتخابات گفت‌وگو کرده است، که می‌بینید و می‌خوانید.
گزارش اختصاصی دیدار از همایش انتخاباتی پزشکیان در ورزشگاه شهید شیرودی

برای عهدی دیگر می‌آییم +عکس

کمپین انتخاباتی مسعود پزشکیان در ورزشگاه شهید شیرودی با حضور خیل عظیمی از مردم تهران همایش انتخاباتی خود با شعار «برای عهدی دیگر می‌آئیم»، را برگزار کرد.

کد خبر: ۱۶۷۵۴۶
۱۸:۳۸ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

برای عهدی دیگر می‌آییم

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: «برای عهدی دیگر می‌آییم». این شعار امروز همایش بزرگ انتخابانی مسعود پزشکیان نامزد جبهه اصلاحات، اصلاح طلبان و اعتدالیون است.

به گزارش خبرنگار دیدار از محل برگزاری همایش، در مراسم گردهمایی طرفداران مسعود پزشکیان در ورزشگاه شهید شیرودی هزاران تن شعار «یا حسین، میر حسین»، «پزشکیان زنده باد، خاتمی پاینده باد» و شعارهای دیگر سر دادند.

در این متینگ انتخاباتی فضای حاکم بر مراسم سرشار از شور و شعار‌های سیاسی و انتخاباتی بود. در این تجمع انتخاباتی تعداد زیادی از لایه‌های اجتماعی، فرهنگی، کارگری و سیاسی مشارکت داشتند.

نماینده کارگران اولین سخنران این مراسم بود. وی با اعلام حمایت انجمن‌های کارگری از مسعود پزشکیان خاطر نشان کرد: پزشکیان با همت و صداقتی که دارد می‌تواند مطالبات اقشار فرو دست و کارگران را برآورده کند و شکاف طبقاقی را کاهش دهد.

در ادامه دو دانش آموزی که به نمایندگی نسل زد در مراسم حضور یافته بودند، اشعار اعتراضی خود را سرودند که مورد تشویق زیاد مردم حاضر قرار گرفتند.

گزارش عکس دیدار از این همایش را ببینید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی