تیتر امروز

رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۹)

رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند

یک روز پس از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن آرا، به سراغ انتخابات آمریکا رفتیم، رحمن قهرمانپور، تحلیلگر مسایل سیاسی و بین المللی هر دو انتخابات تحلیل کرد که می‌بینید و می‌خوانید.
نتایج نهایی: رقابت پزشکیان و جلیلی به دور دوم رفت/ شکست بزرگ قالیباف
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ (بروز رسانی می‌شود)

نتایج نهایی: رقابت پزشکیان و جلیلی به دور دوم رفت/ شکست بزرگ قالیباف

انتخابات ریاست جمهوری ایران روز گذشته (جمعه ۸ تیرماه) برگزار شد و تا ساعت ۲۴ ادامه داشت. شمارش آرا پس از پایان رای گیری انجام شد و پزشکیان و جلیلی به دلیل آرای نزدیک به دور انتخابات رفتند، اما...
برنامه انتخاباتی دیدارنیوز؛ با حضور نمایندگان دو جریان سیاسی

مناظره کامبیز مهدی‌زاده و حسن الله‌وردی نژاد

در استودیو دیدارنیوز، میزبان دو فعال سیاسی از دو جریان اصولگرا و اعتدالی بودیم. کامبیز مهدی‌زاده از چهره‌های نزدیک به حسن روحانی و حسن الله‌وردی‌نژاد از جریان نیروهای انقلاب با هم درباره نقاط قوت نامزدهای خود بحث و گفت‌وگو کردند.

کد خبر: ۱۶۷۵۳۶
۱۴:۳۱ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

مناظره کامبیز مهدی‌زاده و حسن الله‌وردی نژاد

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: در روز‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم در استودیو دیدارنیوز دو مهمان داشتیم. ویدیوی زیر حاصل گفت‌وگوی کامبیز مهدی‌زاده از جریان اعتدالی و داماد حسن روحانی رئیس جمهور سابق و حسن الله‌وردی‌نژاد چهره اصولگرا است. تهیه کننده و مجری این مناظره اسفندیار عبداللهی، دبیر سیاسی و بین الملل دیدارنیوز است.

ویدیو کامل این مناظره را در اینجا، یوتیوب و آپارات دیدار ببینید و بشنوید

 

 

حسن الله‌وردی‌نژاد از جریان دفاع می‌کند که چهار نامزد در میدان رقابت دارد. محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علیرضا زاکانی چهار نامزد جریان نیرو‌های انقلاب هستند. پیشبینی می‌شود چند تن از آن‌ها در روز‌های پایانی به نفع یک نفر کنارگیری کنند.

مصطفی پورمحمدی تنها چهره معمم در میان نامزدها است که به صورت سنتی در جریان اصولگرا تعریف می‌شود و رئیس اجرایی تشکل مذهبی جامعه روحانیت مبارز است. اما در این دوره از انتخابات ظاهرا به صورت مستقل وارد شده و هیچ یک از ائتلاف‌های اصولگرایی تا این لحظه از او حمایت نکرده‌اند.

مسعود پزشکیان نامزد جبهه اصلاحات است، اما اصرار دارد بگوید به هیچ گروه و دسته‌ای وابستگی ندارد. هر یک مهمانان در طول برنامه به ما خواهند گفت که چرا طیف فکری آن‌ها صلاحیت بیشتری برای اداره قوه مجریه را دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی