تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مخبر: «رئیسی» ناظر به عملکرد دولت سیزدهم است

محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری با اشاره به روحیه جهادی ابراهیم رئیسی گفت: ایشان زنده است و ناظر به عملکرد دولت سیزدهم است و قطعا ایشان انتظار دارد تمام کار‌های کشور با همان نظم زمان حضورش پیش رود.

کد خبر: ۱۶۶۶۷۶
۱۸:۲۲ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳

مخبر:

دیدارنیوز: سرپرست ریاست جمهوری گفت: دولت سیزدهم در آغاز با مشکلات جدی مواجه بود. در بخش درمان، آب، گاز، فروش نفت، درآمد‌ها و... دچار مشکل بودیم. مشکل تورم نیز در آغاز دولت سیزدهم بود و درحال حاضر نیز این درد مزمن تاریخی رو به کاهش پیدا کرده است و امیدواریم ادامه دار باشد.

محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری همزمان با افتتاح پروژه‌های عمرانی سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف در گفت وگویی اظهار کرد: دو موضوع باعث شده تا کشور به روال عادی خود و با همان قوت اجرایی خود پیش رود. وجود رهبری در درجه اول باعث شده است تا خللی در موضوعات کشور به وجود نیاید. در همان روز‌های ابتدایی شهادت ابراهیم رئیسی نیز ایشان به این موضوع اشاره فرمودند.

مخبر در ادامه گفت: موضوع دوم روحیه جهادی و بالای شهید رئیسی است؛ چرا که ایشان زنده است و ناظر به عملکرد دولت سیزدهم است و قطعا ایشان انتظار دارد تمام کار‌های کشور با همان نظم زمان حضورش پیش رود.

سرپرست ریاست‌جمهوری با اشاره به این که امروز ۴۲ پروژه و ۸۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش نفت، نیرو، معدن، ارتباطات و ... انجام شد، یادآور شد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی آیت الله رئیسی، کشور به یک کارگاه تبدیل شده است. دولت سیزدهم در آغاز با مشکلات جدی مواجه بود. در بخش درمان، آب، گاز، فروش نفت، درآمد‌ها و... دچار مشکل بودیم. مشکل تورم نیز در آغاز دولت سیزدهم بود و درحال حاضر نیز این درد مزمن تاریخی رو به کاهش پیدا کرده است و امیدواریم ادامه دار باشد.

وی در پایان گفت: رئیسی مسائل کلان و موردی کشور را دائم رصد می‌کرد و امیدواریم خیر امور انجام شده به روح مقدس ایشان هدیه شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی