تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
حضور سرپرست ریاست جمهوری در منزل وزیرخارجه فقید

مخبر: شهید امیرعبداللهیان وزیر خارجه جبهه مقاومت بود

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان مصداق بارز یک دیپلمات انقلابی بود، گفت: او وزیر امور خارجه جبهه مقاومت بود.

کد خبر: ۱۶۶۵۱۰
۰۸:۴۵ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

مخبر: شهید امیرعبداللهیان وزیر خارجه جبهه مقاومت بود

دیدارنیوز: سرپرست ریاست جمهوری گفت: دولت و مردم قدردان زحمات و مجاهدت‌های شهدای خدمت هستند و در میان این شهدا، شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه پر کار ما بود که در مدت زمان خدمت اثری کم‌نظیر در تقویت روابط کشورمان با همسایگان، ثبات منطقه، گسترش توان جبهه مقاومت و رسوایی رژیم کودک‌کش صهیونیستی داشت.

محمد مخبر شامگاه دوشنبه با حضور در منزل خانواده شهید امیرعبداللهیان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت وزیر امور خارجه فقید گفت: اگر چه امروز جای این شهدا در میان ما خالی است، اما شهادت عزت ابدی بود که به سبب مجاهدت‌های این عزیزان روزی آن‌ها شد و از این جهت باید به حال‌شان غبطه خورد.

سرپرست ریاست جمهوری، شهید امیرعبداللهیان را دیپلماتی انقلابی دانست که در قریب به هزار روز سکانداری دستگاه سیاست خارجی با مشی میدان‌داری و انقلابی‌گری نه تنها برای تقویت روابط ایران با کشور‌های شرق و غرب دنیا کوشید بلکه توانست ثبات را به منطقه هدیه کند و مورد ستایش بسیاری سیاستمداران منطقه و جهان قرار گیرد.

مخبر افزود: در ماه‌های اخیر که جهان نظاره‌گر جنایات صهیونیست‌های کودک‌کش بود، شهید امیرعبداللهیان با مجاهدت‌های شبانه‌روزی، اجماع منطقه‌ای و بین‌المللی علیه رژیم اشغالگر قدس ایجاد کرد که این اتفاق تیشه‌ای محکم بر ریشه غاصبین قدس زد.

مخبر همچنین با تاکید بر نقش ممتاز شهید امیرعبداللهیان در دولت، حرفه‌ای‌گری در کار، فروتنی، بلندنظری و توجه لحظه به لحظه به اوامر، ولی امر مسلمین جهان را از ویژگی‌های شخصیتی وزیر امور خارجه شهید دانست که حتی منتقدان و مخالفان وی نیز بر آن صحه می‌گذارند.

سرپرست ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: مسیر روشن شهید امیرعبداللهیان با تربیت نسلی که در دستگاه دیپلماسی راه او را سرلوحه خود قرار دادند، ادامه خواهد داشت و یقینا ثمره مجاهدت‌های او روزی با آزادی قدس شریف برای جهانیان نمایان خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی