تیتر امروز

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ فرانسه خواستار توقف حملات اسرائیل به لبنان شد
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ فرانسه خواستار توقف حملات اسرائیل به لبنان شد

رژیم اسرائیل در ادامه تجاوزات نظامی خود به غزه و بیروت، شب گذشته (جمعه) با بمب‌های سنگین چند ساختمان را در بیروت با خاک یکسان کرد. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان این اتفاق را جنایتی آشکار...
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
در مجلس دوازدهم چه خبر است؟

اعتبارنامه «تاجگردون» تایید شد/ روایت رسانه دولت از درگیری فیزیکی در مجلس!

در شرایطی که صحنه علنی مجلس امروز (پنجشنبه) شاهد تنش و درگیری لفظی بود، اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران تایید شد.

کد خبر: ۱۶۶۳۱۲
۱۰:۲۴ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

اعتبارنامه «تاجگردون» تایید شد/ روایت رسانه دولت از درگیری فیزیکی در مجلس!

دیدارنیوز: اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران تایید شد.

به نقل از ایسنا، فرامرز شاهسواری سخنگوی شعبه ۱۲ مجلس در جلسه علنی امروز (پنجشنبه) گزارش این شعبه را درباره نتیجه بررسی اعتبارنامه منتخبان را قرائت کرد.

بعد از آن قالیباف رئیس مجلس تصویب اعتبارنامه ارجاعی به شعبه ۱۲ از جمله غلامرضا تاجگردون را اعلام کرد.

شاهسواری در پایان قرائت گزارش خود گفت: لازم به ذکر است علی رغم اعتراض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، در اجرای ماده ۲۸ آیین نامه موارد مورد اعتراض از شورای نگهبان استعلام شد که با توجه به اعلام نظر شورای نگهبان مبنی بر رسیدگی به موضوع مورد اعتراض و حادث نشدن بعد از موارد بعد از اعلام صحت انتخابات این اعتبارنامه مورد تایید قرار گرفت.

دیروز مالک شریعتی از اعتراض خود به همراه ۶ نماینده دیگر به اعتبارنامه تاجگردون خبر داده بود.

روایت رسانه دولت از درگیری در مجلس؛ خط و نشان مالک شریعتی و تاج گردون برای یکدیگر

ایرنا نوشت: «در ابتدای جلسه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مواردی که اعتراض به اعتبار نامه نمایندگان وجود داشته است از شورای نگهبان استعلام می‌شود، در صورتی که قبلا شورای نگهبان این مستندات را بررسی کرده و رد کرده بود، اعتراضات به اعتبارنامه در صحن مطرح نخواهد شد.

وی ادامه داد: رئیس شعبه اعلام کرده که از شورای نگهبان در این خصوص استعلام کرده است، جای بررسی شکایات و اعتراضات در شعبه است نه صحن علنی مجلس.

در جریان ارائه گزارش شعب در صحن مجلس، مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران که پیش از این به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران معترض بود، در جایگاه هیات رییسه حاضر شد و از محمدباقر قالیباف که ریاست صحن مجلس را بر عهده داشت خواست نامه اعتراض جمعی از نمایندگان به این اعتبارنامه را در صحن مطرح کند.

در این شرایط مالک شریعتی و تاجگردون با ایما و اشاره از دور برای یکدیگر خط و نشان کشیدند که چنین شرایطی سبب شد مهردادگودرزوند چگینی منتخب رودبار در حمایت غلامرضا تاجگردون و رضاتقی پور انوری منتخب تهران در حمایت از شریعتی مقابل هم ایستاده و حتی یکدیگر را با دست هل دهند که سرانجام با حضور سایر نمایندگان از درگیری فیزیکی جلوگیری شد.»

مطلب مرتبط:

تنش و فریاد در صحن مجلس هنگام بررسی اعتبارنامه +ویدیو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی