تیتر امروز

مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب
برنامه انتخاباتی دیدارنیوز

مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، میزبان دو زن از دو جریان سیاسی بودیم، میترا جلوداری فعال اصلاح‌طلب و عضو مستعفی شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و مریم اشرفی گودرزی، عضو شورای مرکزی جبهه ایران...
رای دادن در انتخابات، حق شهروندی یا تکلیف شرعی؟
دیدارنیوز در برنامه "کنکاش" با حضور کارشناسان بررسی می‌کند

رای دادن در انتخابات، حق شهروندی یا تکلیف شرعی؟

حامد شجاعی در دومین برنامه کنکاش، میزبان مهدی عرب صادق، فعال سیاسی اصولگرا و مهدی معتمدی مهر، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران بود که این گفت‌وگوی جالب را به همراه ویدیوی کامل آن در دیدارنیوز...
افزایش عجیب قیمت‌ها در دولت سیزدهم ادامه دارد

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از گرانی «کمرشکن» در دولت رئیسی

روزنامه جمهوری اسلامی با انتقاد از گرانی کمرشکن در دولت سیزدهم نوشت: «این روز‌ها روند شدید و کمرشکن قیمت‌ها و رشد گرانی‌ها نه‌تن‌ها امان مردم را بریده، بلکه فریاد کارشناسان اقتصادی و نمایندگان مجلس را هم درآورده، ولی متاسفانه مسئولین اجرایی و مدیران دولتی که باید این هشدارها، آن‌ها را به تکاپو وادارد، به تماشاچی بزرگ و منفعلی تماشایی تبدیل شده‌اند.»

کد خبر: ۱۶۵۵۴۹
۱۸:۴۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از گرانی «کمرشکن» در دولت رئیسی

دیدارنیوز: روزنامه جمهوری اسلامی گرانی‌ها را کمرشکن عنوان کرد و به انتقاد از دولت سید ابراهیم رئیسی پرداخت.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «این روز‌ها روند شدید و کمرشکن قیمت‌ها و رشد گرانی‌ها نه‌تن‌ها امان مردم را بریده، بلکه فریاد کارشناسان اقتصادی و نمایندگان مجلس را هم درآورده، ولی متاسفانه مسئولین اجرایی و مدیران دولتی که باید این هشدارها، آن‌ها را به تکاپو وادارد، به تماشاچی بزرگ و منفعلی تماشایی تبدیل شده‌اند که با سخنانشان فقط نمک بر زخم مردم می‌پاشند. سوال مردم این روز‌ها این‌ست که مسئولیت دولت در این زمینه چیست و چرا نباید در زمینه کنترل اوضاع بهم ریخته اقتصادی اقدام کند؟

قطعاً حاکم شدن چنین وضیعتی از بی‌نظمی در عرصه اقتصادی کشور باعث شکل‌گیری شبکه‌های گسترده اختلاس و ایجاد فساد در فرآیند ساختاری کشور شده که افشای اختلاس‌های نجومی مالی در بخش‌های مختلف از جمله فساد ۳.۵ میلیارد دلاری در ماجرای چای دبش ازجمله آنهاست. مردم در این رابطه می‌پرسند این حجم بزرگ از فساد مالی چگونه صورت گرفته که مجموعه دولت متوجه انجام آن نشده و اکنون که افشا شده، به گفته رئیس قوه قضائیه ۴۵ نفر در این رابطه ازجمله وزیر، معاون وزیر و مدیران عالی‌رتبه شبکه اجرایی درگیر آن بوده‌اند.

به قول برخی کارشناسان این حجم وسیع از فساد‌های مالی که از هزینه سازه‌های کشور هم فراتر رفته در حالی صورت گرفته که در کشور، مطالب زیادی درباره مبارزه با فساد گفته می‌شد، ولی خبری از مبارزه واقعی با فساد در میان نبود.

دولتمردان باید بدانند مدیریت قانونی در کشور بدون مبارزه واقعی با فساد و جلوگیری از شبکه‌های رانت‌خوار موجود در ماجرای غیرقانونی دور زدن تحریم‌ها امکانپذیر نیست و اگر هر آینه مدیران جامعه به دنبال اعتماد عمومی باشند باید اجرای عدالت را از خود آغاز کنند.»

به گزارش دیدارنیوز، در این میان رسانه دولت «خبرگزاری ایرنا» قیمت‌ها و گرانی کمرشکن در دولت ابراهیم رئیسی را رها کرده و به کمر شکسته کشتی یونانی در جزیره کیش پرداخته که حتما موضوع مهم‌تری است و می‌توانید در این لینک بخوانید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی