تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سلیمی: برخی به دنبال تضعیف مجلس دوازدهم هستند

علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان در مجلس، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) گفت: برخی به دنبال حاشیه سازی و تضعیف مجلس دوازدهم هستند.

کد خبر: ۱۶۵۳۹۷
۱۳:۵۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

سلیمی: برخی به دنبال تضعیف مجلس دوازدهم هستند

دیدارنیوز: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: برخی به دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس آینده هستند لذا نمایندگان باید با درایت به حاشیه سازانی که به دنبال تضعیف قدرت مجلس هستند، اجازه فعالیت ندهند.

به نقل از رسانه خانه ملت، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از مردم تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر و پردیس برای اعتماد به بنده تشکر و قدردانی دارم. همچنین از مردم محلات و دلیجان به دلیل اینکه بار‌ها و بار‌ها به بنده اعتماد کردند تشکر ویژه دارم.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: مجلس آینده یک مجلس انقلابی بوده و انشاالله با اقتدار به دنبال حل مسائل کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم نیز یک مجلس موفقی بود که بار‌ها مدال افتخار تایید رهبر معظم انقلاب را به گردن آویخت. آنچه امروز مهم است انسجام مجلس آینده بوده چرا که برخی به دنبال ایجاد حاشیه برای مجلس هستند لذا نمایندگان مجلس دوازدهم باید با درآیت به حاشیه سازانی که به دنبال تضعیف قدرت مجلس هستند، اجازه فعالیت ندهند.

این نماینده مردم در مجلس افزود: به کشور‌های همسایه تذکر می‌دهم که میدان گازی ایران تا ابد برای ایران خواهد بود آن‌ها بدانند که تحت فشار صهیونیستی‌ها و آمریکایی‌ها اظهارات غیر واققعی انجام ندهند.

مطلب مرتبط:

۱۶ نماینده دور دوم پایتخت، نماینده چند درصد مردم هستند؟

حماسه هشت درصدی؟

مردم با چه زبانی بگویند از اوضاع کنونی راضی نیستند؟

روزنامه رسالت: زنگ خطر مدت‌هاست دارد سروصدا می‌کند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی