تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

دلیل استعفای «محسن رضایی» چه بود؟

پس از عملکرد بحث‌برانگیز محسن رضایی در پست معاونت اقتصادی دولت سیزدهم و استعفای او، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در این باره توضیحاتی ارایه کرد.

کد خبر: ۱۵۱۱۱۶
۱۱:۱۴ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

دلیل استعفای «محسن رضایی» چه بود؟

دیدارنیوز: سخنگوی دولت سیزدم دلیل استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی دولت را توضیح داد.

علی بهادری جهرمی درباره علت انتقال محسن رضایی به دبیرخانه شورای هماهنگی سران قوا، اظهار کرد: اخیرا رهبری در ساختار شورای هماهنگی سران قوا تغییراتی ایجاد کردند و ضروری بود بر دبیرخانه این شورا تمرکز بیشتری انجام شود. این دبیرخانه فراقوه‌ای است و نیاز است فعالیت هایش بیشتر شود و استقلال بیشتری می‌طلبید به همین دلیل محسن رضایی از سمت معاونت اقتصادی دولت استعفا داد و حکم جدیدی برای دبیرخانه برای وی صادر شد.

به گزارش دیدارنیوز، محسن رضایی در حالی از پست معاونت اقتصادی دولت کناره‌گیری کرد که نقش و عملکرد او در دوران دولت سیزدهم با پرسش‌های زیادی همراه بوده است.

مطلب مرتبط:

محسن رضایی؛ نماد ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت

کنایه به محسن رضایی؛ خسته نباشید به راهبری رئیسی و تیم اقتصادی!

«محسن رضایی»؛ تغییر پست از معاونت دولت به شورای عالی اقتصادی سران قوا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی