تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
افزایش عجیب قیمت خودرو متوقف نمی‌شود

طرح استیضاح «وزیر صمت» به کجا رسید؟

در حالی که قیمت خودرو در دوران دولت سیزدهم پرواز کرده و هر روز رکورد تازه‌ای در افزایش قیمت خودروهای داخلی دیده می‌شود، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی استیضاح وزیر صمت خبر داده است.

کد خبر: ۱۴۸۱۱۹
۱۷:۱۷ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

طرح استیضاح «وزیر صمت» به کجا رسید؟

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی استیضاح وزیر صمت در کمیسیون متبوعش خبر داد.

مصطفی طاهری در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس به حضور فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه استیضاح وزیر صمت بررسی شد، گفت: این استیضاح سومین استیضاح وزیر صمت بود که طی ماه‌های گذشته به کمیسیون ارجاع شده است؛ در نخستین استیضاح تعداد متقاضیان به کمتر از ۱۰ نفر رسید، دومین بار نیز استیضاح وزیر صمت در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت و مجلس دوباره به فاطمی امین رای اعتماد داد.

مطلب مرتبط:

نقش پررنگ لابی، برای ابقای وزیر

۳ طرح استیضاح برای وزیر اقتصاد داریم؛ اجازه نمی‌دهند!

وی با بیان اینکه سه گروه خواستار استیضاح وزیر صمت هستند و تعداد امضاکنندگان نیز ۳۷ نفر است، اضافه کرد: یکی از طرح‌های استیضاح وزیر صمت ۱۷ محور، دومین طرح استیضاح ۱۲ محور و طرح استیضاح بعدی نیز ۱ محور دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم آشفتگی بازار خودرو را شاخص‌ترین محور استیضاح دانست و ادامه داد: بازار کالا‌های پایه‌ای، ارتباط میان قیمت کالا‌ها و نرخ ارز، انتصابات در معاونت‌ها، هیات مدیره‌ها و مدیران عامل شرکت‌ها از محور‌های استیضاح وزیر صمت است.

طاهری با بیان اینکه در نشست امروز نمایندگان استیضاح‌کننده سوالات خود را مطرح کردند و وزیر صمت نیز به بیان توضیحات پرداخت، تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان استیضاح از توضیحات وزیر قانع شوند، انصراف می‌دهند، در صورتی که تعداد استیضاح کنندگان به کمتر از ۱۰ نفر برسد استیضاح به صحن ارجاع نمی‌شود در غیر این صورت استیضاح وزیر صمت در صحن بررسی خواهد شد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پیش‌بینی می‌کنم در صورتی که طرح استیضاح وزیر صمت به صحن علنی مجلس ارجاع شود، وزیر صمت به سختی بتواند این بار رای اعتماد بگیرد.

به نقل از خانه ملت، طاهری با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن تا ظهر فردا فرصت دارد، تصریح کرد: اگر تا ظهر فردا استیضاح کنندگان انصراف ندهند، ما به صحن می‌فرستادیم و احتمالا سه‌شنبه اعلام وصل می‌شود و ۱۰ روز بعد جلسه استیضاح برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی