تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

ستاد اربعین: مردم به مرزها نروند

سید مجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین پس از مشکلاتی که در مرز عراق برای زائران ایرانی و سرگردانی آنها در گرمای شدید به وجود آمد، از مردم خواست به سمت مرزها نروند.

کد خبر: ۱۳۷۰۵۵
۱۰:۵۲ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

ستاد اربعین: مردم به مرزها نروند

دیدارنیوز: رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: ما همچنان درخواست داریم که مردم به مرز‌ها مراجعه نکنند.

سید مجید میراحمدی درباره آخرین وضعیت مرز‌های کشور و تردد زائران، اظهار کرد: من در حال حاضر در مرز خسروی هستم. ما همچنان درخواست داریم که مردم به مرز‌ها مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: طرف عراقی هم با توجه به مشکلات زیرساختی درخواست داشته است که زائران به مرز‌ها مراجعه نکنند. وضعیت آب هوا و گرما بر همه خدمات تاثیر گذاشته است و عامل بسیار مهمی است. در مرز خسروی حتی در این ساعات ماندن زیر آفتاب سخت است. خواهش من این است که زوار برای حفظ سلامتی و امنیت جانی خود به هیچ وجه به مرز‌ها مراجعه نکنند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور همچنین گفت: در همه مرز‌ها اوضاع در کنترل کامل است و وضعیت نگران کننده نیست، اما اگر مردم به مرز‌ها مراجعه کنند هم برای خود و هم برای ما دشواری ایجاد می‌کند.

میراحمدی در پایان درباره وضعیت زائران ایرانی در عراق، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی زائران در عراق مساله حمل و نقل است. امسال به خاطر تنش‌های داخل عراق، شرایطی پیش آمده است که وسایل نقلیه آن‌ها نمی‌توانند در مسیر‌هایی رفت وآمد کند و ما برای انتقال زائران اتوبوس فرستاده ایم. قیمت‌ها چند برابر شده و مشکلات زیادی وجود دارد. مسئولان عراقی تلاش خود را انجام داده اند، اما مشکلات همچنان پابرجا است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی