تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
فخرالسادات محتشمی‌پور پس از دیدار با محسنی اژه‌ای:

وکلای تاجزاده در حال مطالعه و طی کردن روند قانونی پرونده هستند

فخرالسادات محتشمی‌پور همسر سید مصطفی تاجزاده پس از ملاقات با رییس قوه قضاییه به دیدارنیوز گفت: موارد غیر قانونی و خطراتی که سلامت همسرم را تهدید می‌کند را گوشزد کردم.

کد خبر: ۱۳۶۷۶۷
۱۶:۲۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

وکلا در حال مطالعه و طی روند قانونی پرونده هستند

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: فخرالسادات محتشمی‌پور امروز یکشنبه با غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه دیدار کرد و بعد از آن در توییتی نوشت: هم اکنون از دفتر آقای محسنی اژه‌ای برمی‌گردم. ملاقات انجام شد. موارد غیرقانونی اعمال شده را یادآوری کردم و با ابراز نگرانی شدید از وضعیت سلامتی همسرم ادای تکلیف کردم انشاالله نتیجه بخش باشد.

با خانم محتشمی‌پور تماس گرفتیم؛ وی ضمن تایید دیدارش با محسنی اژه‌ای به دیدارنیوز گفت: چند بار درخواست گفت‌وگوی حضوری با رییس قوه قضاییه را داشتم و اینکه به هر روی این کار انجام شد را به فال نیک می‌گیرم.

وی در این باره که در دفتر آقای محسنی اژه‌ای  چه مسائلی  مطرح  شد و چه گذشت، اظهار کرد: همینقدر بیان می‌کنم که بدهیات، مشکلات و خطرات ادامه بازداشت همسرم را تکرار کردم و نسبت به این دیدار خوشبینانه نگاه می‌کنم.

همسر سید مصطفی تاجزاده درباره پرونده و روند قانونی هم گفت: وکلا در حال پی‌گیری و انجام روند قانونی کار خود هستند و امیدوارم هر چه زودتر این ماجرا ختم به خیر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی