نصب بنرهای مزین نمایندگان مجلس و تقدیر از آنان به یک روش تبلیغاتی برای ورود مجدد آنان به مجلس تبدیل شده است ، چرا این نوع تبلیغات محیطی الان اتقاق افتاده پرسشی است که باید نمایندگان فعلی به آن پاسخ بدهند. حال هزینه ی این تبلیغات را چه کسی می دهد مهم نیست اما عجیب است هر فعالیت عمرانی بهانه ای می شود برای نصب داربست و بنری که از چند کیلومتر مانده به محل نمایان است .
تلاش می شود این تبلیغات در ورودی شهر و مکان های پرتردد نصب شود قطعا شهرداری های گیلان هم همکاری و مساعدت می کنند ...
آقای....نماینده مردم شهر...از تلاش شما برای : خرید دستگاه ...بیمارستان
آسفالت کوچه ...
ترمیم کابل های برق
و...
سپاسگزاریم.
از ظاهر امر چنین بر می آید که هزینه ی نصب این بنرهای پرهزینه از سوی مردم ، پرسنل بیمارستان و...پرداخت شده است اما خودتان قضاوت کنید این فعالیت چگونه در آستانه ی برگزاری انتخابات شدید می شود ؟
قطعا پاسخ به این سوال کاملا مشخص است مردم می دانند که این هزینه ها جنبه ی تبلیغاتی دارد، تبلیغاتی که شاید در مقطعی از زمان موثر بود، اما نمایندگان مجلس بدانند که اگر در طول مدت دوره ی حضور خود در مجلس شورای اسلامی، نتوانستند در حوزه ی مسئولیت خود به خوبی بدرخشند این کار و این نوع تبلیغات ضد تبلیغ محسوب می شود و اثری منفی از خود به جای می گذارد و حتی نطق های آتشین با استفاده از تریبون مجلس هم قادر به محبوبیت آنان نیست...
البته انتظار این است مدیران شهری از نصب اینگونه بنرهای نمایشی و پرهزینه ممانعت به عمل آورند .
✍️سیدمحمد جعفرنژاد