تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قالیباف روز موزه و میراث فرهنگی را تبریک گفت

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روز موزه و میراث فرهنگی را به همه کسانی که در این مسیر برای معرفی بهتر فرهنگ، سابقه و تاریخ ملت ما تلاش می‌کنند تبریک می‌گوییم.

کد خبر: ۱۲۹۸۷۱
۰۹:۱۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

قالیباف روز موزه و میراث فرهنگی را تبریک گفت

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن روز موزه و میراث فرهنگی را تبریک گفت.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی درگذشت عارف و معلم برجسته اخلاق آیت الله فاطمی‌نیا را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده و تمامی دلبستگان و کسانی که از نزدیک با این عالم انقلابی آشنا بودند، تسلیت گفت.

وی با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه بیان کرد: امیدواریم عزیزانی که در این عرصه هستند بیشتر از گذشته توفیق خدمت و اثرگذاری داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی موزه و میراث فرهنگی (۱۸ می؛ ۲۸ اردیبهشت ماه) گفت: این روز را به همه کسانی که در این مسیر برای معرفی بهتر فرهنگ، سابقه و تاریخ ملت ما تلاش می‌کنند تبریک می‌گوییم، و چه آن‌هایی که در کشف و چه آن‌هایی که در معرفی این‌ها تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم، مخصوصا به همکاران خودمان در فراکسیون موزه‌ها و میراث فرهنگی این روز را تبریک می‌گویم.

قالیباف در پایان درگذشت عبدالله سامری نماینده خرمشهر در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی که از جانبازان جنگ تحمیلی بود را نیز به خانواده داغدار وی و مردم خرمشهر تسلیت گفت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی