تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
روسیه سر و کاری با حقوق بشر ندارد

زلنسکی: خرابی در بورودیانکا «خیلی هولناک‌تر» از بوچا است

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین گفته است که میزان خرابی‌ها در شهر بورودیانکا خیلی هولناک‌تر از آنچیزی است که قبلا در شهر مجاور بوچا آشکار شده است.

کد خبر: ۱۲۶۵۹۷
۰۹:۴۳ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۱

زلنسکی: خرابی در بورودیانکا «خیلی هولناک‌تر» از بوچا است

دیدارنیوز: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در نطق تازه خود در روز پنجشنبه گفته است که میزان خرابی‌ها در شهر بورودیانکا خیلی هولناک‌تر از آنچیزی است که قبلا در شهر مجاور بوچا آشکار شده است.

او که از کی‌یف صحبت می‌کرد، گفت: "جستجو در میان آوار در بورودیانکا شروع شده. وضعیت در آنجا خیلی هولناک‌تر است. شمار قربانیان اشغالگران روس در آنجا حتی بیشتر است. "

بوچا و بورودیانکا هر دو در اطراف کی‌یف قرار دارند و با نزدیک شدن نیرو‌های روسیه به پایتخت شاهد نبرد‌های شدیدی بودند. نیرو‌های روسیه اکنون از این منطقه عقب نشینی کرده‌اند.

زلنسکی در بخش دیگری از سخنان خود شهامت اوکراینی‌ها را ستود؛ شجاعتی که به گفته او باید در اطراف جهان فراگیر شود.

او گفت: "اگر همه جهانیان حداقل ۱۰ درصد شجاعت ما اوکراینی‌ها را داشتند، هیچ خطری متوجه قوانین بین‌المللی نمی‌شد. هیچ خطری متوجه آزادی ملت‌ها نمی‌شد. ما شجاعت را منتشر خواهیم کرد. "

رئیس جمهوری اوکراین گفت که "شجاعت نشان ماست" و بار دیگر خواستار اعمال تحریم‌های جسورانه‌تر علیه روسیه شد.

او گفت ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین برای استفاده مقابل روسیه "قوی‌ترین تحریمی است که می‌تواند علیه روسیه وجود داشته باشد. "

او همچنین به تعلیق عضویت روسیه از شورای حقوق بشر سازمان ملل واکنش نشان داد: "روسیه خیلی وقت است که سر و کاری با مفهوم حقوق بشر ندارد. این وضع شاید روزی تغییر کند. فعلا دولت روسیه و ارتش روسیه بزرگترین تهدید برای آزادی، برای بشر، و مفهود حقوق بشر در زمین هستند که واضح است. "

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی