تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
آزاده مسیح‌زاده اعلام کرد:

قرار جلب به دادرسی علیه اصغر فرهادی صادر شد

آزاده مسیح‌زاده سناریست اعلام کرد بازپرس پرونده فیلم قهرمان دلایل ارایه شده مبنی بر وقوع جرم و ارتکاب آن توسط فرهادی را کافی تشخیص داده و اقدام به صدور قرار نهایی جلب به دادرسی علیه این کارگردان کرده است.

کد خبر: ۱۲۶۳۴۹
۱۰:۲۷ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

قرار جلب به دادرسی علیه اصغر فرهادی صادر شد

 

دیدارنیوز: آزاده مسیح‌زاده در گفتگویی اعلام کرد که پس از چند ماه رسیدگی به شکایت وی از اصغر فرهادی مبنی بر سرقت هنری در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران؛ بازپرس پرونده مستندات و دلایل ارایه شده مبنی بر وقوع جرم و ارتکاب آن توسط فرهادی را کافی تشخیص داده و اقدام به صدور قرار نهایی جلب به دادرسی علیه این کارگردان نموده است.

مسیح‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه مستندات و دلایلی مبنای صدور این قرار بوده گفت: ده‌ها ساعت فیلم، صدای ضبط شده، شهات شهود و مطلعین، ده‌ها صفحه استدلال مبنی بر تناقضات اظهارات آقای فرهادی، وکیل و شهود ایشان با هم و با فیلم‌ها و صدا‌ها و نیز تغییر اظهارات هر کدام از افراد نامبرده با اظهارات قبلی‌شان در جریان دادرسی، و در نهایت بازبینی هر دو فیلم توسط بازپرس و علم و تشخیص ایشان از جمله مستندات و دلایلی بوده اند که مبنای صدور قرار دادسرا بوده است. متن قرار صادره که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ توسط بازپرس تنظیم گردیده و پس از تایید سرپرست دادسرا به طرفین در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ابلاغ گردیده، ۱۸ صفحه بوده است.

 

خانم مسیح‌زاده که پیشتر در استودیو دیدار هم حاضر شده بود و در گفتگو با خبرنگار ما مدعی شده بود سناریو فیلم قهرمان متعلق به او است و اصغر فرهادی آن را مصادره کرده و این سناریست را از پروسه فیلم قهرمان حذف کرده است؛ از به نتیجه رسیدن شکایت خود خبر داده است. باید منتظر واکنش فرهادی و دادسرای فرهنگ و رسانه ماند. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی