تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

انتقادها از دیک ادووکات در عراق بالا گرفت

سرمربی باشگاهی الطلبه عراق در انتقاد از ادووکات سرمربی عراق می‌گوید عراق مشکل فنی دارد و سرمربی باید بازیکنان تیم ملی را انتخاب کند نه اینکه دستیارانش آن را انتخاب کند.

کد خبر: ۱۱۳۶۷۵
۱۱:۱۷ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

انتقاد از عملکرد ادووکات در عراق

دیدارنیوز - قحطان جثیر، مربی تیم الطلبه به خبرگزاری شفق نیوز عراق گفت: باید در کار دیک ادووکات اصلاحاتی صورت پذیرد و او بهتر بود با حضور در عراق وضعیت بازیکنان را در لیگ برتر زیر نظر می‌گرفت.

وی افزود: مشکل تیم ملی فوتبال عراق فنی است. این موضوع نیز به دلیل عدم تمرکز سرمربی و جست‌وجوی بازیکنان توانمند به طور شخصی است. حضور ادووکات در عراق ضرورت دارد و انتخاب بازیکنان تیم ملی عراق باید توسط او و نه دستیارانش انجام شود. تمام مربیان در دنیا خودشان بازیکنان را انتخاب می‌کنند و جنبه‌های فنی آن را به دوش می‌کشند، بنابراین سرمربی عراق را باید برای پذیرفتن این اصل تحت فشار قرار دهیم. اگر سرمربی با حضور در عراق به بازیکنان نزدیک‌تر می‌شد، شاید اکنون وضعیت بهتری داشتیم و برای رتبه اول و دومی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مبارزه می‌کردیم.

مربی الطلبه عراق در خاتمه اظهار داشت: زمان باقی‌مانده و کسب امتیاز‌های کامل در دو بازی بعدی با سوریه و کره‌جنوبی بسیار مهم است و به عراق شانس مبارزه برای کسب دومین بلیت صعود به جام جهانی را خواهد داد.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (۸ امتیاز)، لبنان (۵ امتیاز)، امارات (۳ امتیاز)، عراق (۳ امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی