تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۵ مترو از شنبه

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های خط ۵ مترو در ساعات اولیه بهره‌برداری خبر داد.

کد خبر: ۱۰۰۷۳۱
۱۵:۳۷ - ۲۵ تير ۱۴۰۰

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌های مترو

دیدارنیوز ـ علی عبداله پور به همراه معاونین و مدیران مترو از پایانه مهرشهر و ایستگاه گلشهر در خط ۵ متروی تهران و حومه بازید کرد و از نزدیک در جریان روند کار‌های انجام شده و مشکلات و کمبود‌های خط پنج قرار گرفت.

او ضمن گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، از روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۵ کاهش می‌یابد.

وی افزود: برای جابجایی شهروندان و مسافران استان البرز از ساعت ۵:۰۰ تا ۹:۰۰ صبح از ایستگاه گلشهر به سمت کرج- تهران و همچنین از ایستگاه تهران (صادقیه) به سمت کرج-گلشهر از ساعت۶:۰۰ تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح از ۱۵ به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کرد.

عبدالله پور خاطرنشان کرد:برای رفاه حال مسافران و اینکه بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به تهران برسند، اولین اعزام قطار از ایستگاه گلشهر در ساعت ۵:۰۰ صبح به‌صورت اکسپرس (تندرو) انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه ارائه گزارش عملکردمدیر ارشد خط ۵ گفت: در حال حاضر بخش نگهداری و تعمیرات به خوبی در حال کار است و بعد از ۲۲ سال بهره برداری از مترو به یک بالندگی به لحاظ خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران رسیده ایم و سر آمد شرکت‌های بهره بردار مترو در کشور هستیم و به عنوان الگو برای خیلی از شرکت‌های شناخته شده، هستیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، او با اشاره به اینکه عمده مشکلات مربوط به هزینه‌ها و کمبود نقدینگی است افزود: با تمام هزینه‌هایی که در سال گذشته در خط ۵ انجام شد، درآمد حاصل شده از این خط کمتر از ۳۰ درصد بوده که با تلاش تمامی همکارانم شاهد افزایش رضایتمندی مسافران در خط ۵ بودیم.

برچسب ها: متروی تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی