ویدئو/ استفاده از جسد مجازی در آموزش کالبدشکافی

ویدئو/ استفاده از جسد مجازی در آموزش کالبدشکافی

کمبود جسد برای مطالعات پزشکی در جهان سبب شده است که محققان فرانسوی روش جدیدی را برای تربیت پزشک در آینده در نظر بگیرند و با استفاده از اسکنرهای سه بعدی، «جسد مجازی» بسازند. در این راستا و برای رفع این مشکل، محققان دانشگاه «مون‌پلیه» فرانسه با استفاده از اسکنرهای سه بعدی، جسد مجازی تولید کرده‌اند و امیدوارند که این جسد، اصول کالبدشناسی را به دانشجویان پزشکی آموزش دهد.
ویدئو / رستورانی کوچک با هدف درمانگری

ویدئو / رستورانی کوچک با هدف درمانگری

بیماری دوقطبی تعریفی بسیار کوتاه اما عمیق و پیچیده دارد؛ داشتن حس سرخوشی در یک لحظه و سپس تغییر آن به احساسی غم‌آلود و ناراحت‌کننده در این بیماران، شاید تعریف مناسبی از این بیماری باشد. جِترو وین رافائل، مبتلا به بیماری دوقطبی است و با مشکلات رفتاری و خلقی روبروست؛ اما عاملی که او را با سایر مبتلایان متمایز می‌کند، قدرت خلاقیت و روحیه مبارزه‌گر اوست. جترو برای بهبود بیماری خود، یک رستوران کوچک با ویژگی‌های متمایز در فیلیپین تأسیس کرده است.
فیلم: موسویان: ترامپ به روحانی پیشنهاد شام داد

فیلم: موسویان: ترامپ به روحانی پیشنهاد شام داد

سید حسین موسویان، دیپلمات سابق ایران و استاد دانشگاه پرینستون آمریکا، از جمله چهره‌های تاثیرگذار در عرصه رسانه‌های غرب است. او در تازه‌ترین گفت و گوی خود با وب سایت روزنامه ایران واقعیتهای تازه در باره ائتلافها و داد و ستدهای پشت پرده میان بازیگران در صحنه خاورمیانه به ویژه میان اسرائیل، عربستان و روسیه و امریکا مطرح کرد. او از پیشنهاد ترامپ به حسن روحانی برای شام کاری پرده برداشت و در عین حال از تهدید خودش و خانواده‌اش در آمریکا به صورت مکرر سخن به میان آورد. 
ویدئو: گامی دیگر برای راه‌اندازی سفرهای فضایی

ویدئو: گامی دیگر برای راه‌اندازی سفرهای فضایی

شرکت «ویرجین گلکتیک» به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در گردشگری فضایی، دومین آزمایش هواپیمای فضایی خود موسوم به «وی اِس اِس یونتی» را در بیابان موهاوی آمریکا، با موفقیت پشت سر گذاشت. این آزمایش پس از ۵۴ روز از اولین پرواز این هواپیمای فضایی انجام شد که با موفقیت همراه بود. هنوز مشخص نیست که شرکت ویرجین گلکتیک چند آزمایش دیگر انجام خواهد داد تا بالاخره سفرهای فضایی برای عموم مردم شروع شود اما مدیرعامل این شرکت مدعی است که این هدف ظرف چند ماه به حقیقت خواهد پیوست.
۲