شبح جنگ بالای سرمان است، در جست و جوی صلحیم
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از نشست «موانع روشنفکری در ایران»

شبح جنگ بالای سرمان است، در جست و جوی صلحیم

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی خواندنی از نشست «موانع روشنفکری در ایران» در تالار فرهنگ فرهنگسرای ملل قیطریه تهیه کرده که در این مطلب می‌خوانید.

تبریک عارف به دو مدال‌آور المپیک؛ دختران باوجود محدودیت‌ها می‌توانند افتخارآفرین باشند

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور کسب مدال برنز و طلای المپیک پاریس توسط مبینا نعمت‌زاده و هادی ساروی را تبریک گفت و نوشت: درخشش مبینا نعمت‌زاده دختر سرفراز و قهرمان ما بار دیگر نشان داد که دختران و زنان ایرانی علیرغم همه محدودیت‌ها در تمامی عرصه‌ها از جمله ورزش می‌توانند برای کشور دستاورد‌های ارزنده به ارمغان بیاورند.
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید همه باید دعا کنیم که پزشکیان موفق شود

پزشکیان دولت را شرکت سهامی نکند/ باید تصمیم‌های بعد از یک تیرماه باطل می‌شد

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: خواهشی که از پزشکیان دارم این است که دولت را شرکت سهامی نکند، خطا و اشتباهی که دولت قبل انجام داد را پزشکیان انجام ندهد، دولت قبل متاسفانه به یک شرکت سهامی تبدیل شد.
جنجال برخورد با دو دختر نوجوان بر سر حجاب

آذری‌جهرمی: دو فرمانده فراجا گفتند برخوردها نادرست بود/ فراجا از خانواده دختر‌ها دلجویی کند

درپی برخورد عجیب و شدید تعدادی از ماموران زن با دو دختر بر سر حجاب که واکنش‌ها و انتقادهای زیادی در کشور داشت، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از دو فرمانده فراجا می‌گوید: رویکرد آن‌ها در خصوص این رخداد خارج از قاعده بودن آن در اجرای قانون و تاکید بر نادرست بودن برخورد و ارجاع آن به بازرسی برای رسیدگی به تخلف مزبور بود.
فیاض زاهد مطرح کرد

بعد از ترور هنیه اختلال محدودی در معرفی کابینه ایجاد شد/ هدف نتانیاهو چه بود؟

ابراهیم فیاض زاهد، عضو شورای راهبری دولت چهاردهم با بیان اینکه بعد از ترور اسماعیل هنیه در معرفی کابینه دولت، اختلال محدودی ایجاد شد، گفت: اسرائیل می‌خواست ایران را درگیر فرایندی کند که حل منازعات و اوضاع داخلی با اختلال رو به رو شود.

رئیس مجلس روز خبرنگار را تبریک گفت

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی در روز خبرنگار نوشت: «فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران عزیز که عمر خود را وقف اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی می‌کنند تبریک و تهنیت می‌گویم.»

پزشکیان: بنده بیش از همه نیازمند انتقاد هستم

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور عصر امروز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار گفت: نقد یکدیگر مشکلی ندارد، اما در نقد باید انصاف را رعایت کنیم. به خصوص بنده از دیگران بیشتر به نقد احتیاج دارم چرا که بنده هم بی‌عیب نیستم و مسئولیت بزرگی نیز بر عهده دارم.