باید از هرگونه درگیری پرهیز کنیم

عبدالعلی‌زاده: آنچه برای کشور اهمیت دارد، آرامش است

علی عبدالعلی‌زاده، رییس ستاد پزشکیان در جریان انتخابات گفت: ما جواب ترور را در دو جبهه باید بدهیم؛ اول اینکه کانال‌های جاسوسی صهیونیست‌ها و بیگانگان بدخواه را شناسایی کنیم و از بین ببریم، اینجور نمی‌شود که هر روز آن‌ها خواستند، بیایند و ترور کنند. در قدم دوم آنچه که برای کشور اهمیت دارد، آرامش است و ما باید از هرگونه درگیری پرهیز کنیم.
مهاجری مطرح کرد

پزشکیان برابر فشار‌ها برای انتصاب وزیر کشور نظامی بایستد/ محصولی، محمدنجار و وحیدی ناکارآمد بودند

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخاب وزیر کشور در دولت چهاردهم اعلام کرد: امید که پزشکیان در برابر فشار‌ها برای انتصاب وزیر کشور نظامی بایستد، وعده‌های او با تفکر نظامی محقق نمی‌شود.
درپی برخورد شدید گشت ارشاد با دو دختر ایرانی مطرح شد

رئیس جبهه اصلاحات: دست از اجبار و تحقیر زنان بردارید/ چند مهسای دیگر ..

درپی انتشار ویدیوی برخورد شدید نیروهای گشت ارشاد با دو دختر در تهران، آذر منصورى، رئیس جبهه اصلاحات در انتقاد از این وضعیت نوشت: چند مهسای دیگر باید جان دهند تا بپذیرید نه تنها این سیاست نظام در مورد پوشش زنان ایران شکست خورده، بلکه روز بروز نیز بر عمق و گستره ⁧ شکاف حاکمیت ملت ⁩خواهد افزود. ‏⁧برای ایران، برای تحقق آشتی ملی ⁩و برای ترمیم گسست‌ها، دست از این اجبار و تحقیر بردارید.
گزارشی از آخرین تصمیمات برخی جریانات خاص در دولت سیزدهم

پشت پرده انتصاب‌ها و مجوز‌های غیر قانونی

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «پشت پرده انتصاب‌ها و مجوز‌های غیر قانونی» نوشت: طیف‌های رادیکال جناح راست و جریان پایداری، تلاش کردند از فرصت باقی مانده تا شکل‌گیری دولت جدید، استفاده کرده و میخ خود را در نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی بکوبند.
علی باقری، فعال سیاسی اصلاح طلب پاسخ داد

چه کسی باید وزیر کشور باشد؟

علی باقری، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره ویژگی‌های مورد نیاز وزیر کشور در دولت پزشکیان گفت: با توجه به شناخت اندکی که از وزارت کشور و مأموریت‌های آن دارم، فکر می‌کنم اولین ویژگی خیلی پررنگ در رابطه با وزیر کشور، پایبندی و تطابق نگاه آن با نگاه کلی دولت و شخص رئیس‌جمهور است. این نگاه در بعد سیاسی و امنیتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ لذا کسی باید در آن مجموعه مدیریت کند تا عمق نگاه رئیس‌جمهور را در سیاست داخلی و بعد امنیت داخلی کشور باور داشته باشد و به آن نزدیک باشد.