تیتر امروز

تحولات منطقه پس از ترور «نصرالله»/ تظاهرات اسرائیلی‌ها در تل‌آویو برای آتش بس در غزه و آزادی اسرا
این گزارش به روز رسانی می‌شود

تحولات منطقه پس از ترور «نصرالله»/ تظاهرات اسرائیلی‌ها در تل‌آویو برای آتش بس در غزه و آزادی اسرا

حمله تروریستی اسرائیل به لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان موجی از ناامنی و درگیری‌های تازه در خاورمیانه را درپی داشته است و هر لحظه اتفاق جدیدی در این منطقه پرتنش رخ می‌دهد.
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.

بیانیه حزب الله درباره شایعات انتخاب دبیرکل جدید

حزب الله درباره انتشار برخی از گزارش‌ها و گمانه زنی‌ها در خصوص انتخاب دبیرکل جدید پس از شهادت سید حسن نصرالله بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد: اخبار مربوط به اقدامات تشکیلاتی این حزب پس از شهادت دبیرکل، تا زمانی که بیانیه رسمی صادر نشود، قابل استناد نیست.

کد خبر: ۱۷۳۰۴۴
۰۸:۳۶ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

بیانیه حزب الله به گمانه زنی‌ها درباره انتخاب دبیرکل جدید

دیدارنیوز: روابط عمومی حزب الله درباره انتشار برخی از گزارش‌ها و گمانه زنی‌ها در خصوص انتخاب دبیرکل جدید پس از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل فقید بیانیه‌ای منتشر کرد.

روابط عمومی حزب الله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: اخبار مربوط به اقدامات تشکیلاتی این حزب پس از شهادت دبیرکل، تا زمانی که بیانیه رسمی صادر نشود، قابل استناد نیست.

در متن این بیانیه آمده است:

با توجه به اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر رویه‌های تشکیلاتی و درون سازمانی در رهبری حزب‌الله پس از شهادت دبیرکل حزب الله رضوان الله تعالى علیه، مایلیم که توضیح دهیم اخبار مربوط به این موضوع فاقد هرگونه اعتبار است و تا زمانی که بیانیه رسمی از سوی رهبری حزب‌الله در این باره صادر نشود، نمی‌توان به آن استناد کرد.

برخی از رسانه‌های عربی از جمله شبکه العربیه و سایت لبنان ۲۴ مدعی شده بودند که شورای سیاسی حزب الله «سیدهاشم صفی الدین» را به عنوان دبیرکل جدید معرفی کرده است.

به گزارش دیدارنیوز، احمد وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم روز گذشته مدعی شده بود که "همه‌ فرماندهان ترور شده حزب‌الله جایگزین شدند"

مطلب مرتبط:

وحیدی: اسرائیل از دست حزب‌الله فرار نخواهد کرد/ بمب‌های سنگرشکن مال آمریکاست

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی