تیتر امروز

تحولات منطقه پس از ترور «نصرالله»/ تظاهرات اسرائیلی‌ها در تل‌آویو برای آتش بس در غزه و آزادی اسرا
این گزارش به روز رسانی می‌شود

تحولات منطقه پس از ترور «نصرالله»/ تظاهرات اسرائیلی‌ها در تل‌آویو برای آتش بس در غزه و آزادی اسرا

حمله تروریستی اسرائیل به لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان موجی از ناامنی و درگیری‌های تازه در خاورمیانه را درپی داشته است و هر لحظه اتفاق جدیدی در این منطقه پرتنش رخ می‌دهد.
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
بهبود وضعیت اقتصادی مردم ایران هم جز اولویت‌هاست؟

شریعتی: اولویت اول مجلس تقویت «جبهه مقاومت» است

مالک شریعتی، نماینده تهران در مجلس گفت: امروز اولویت اول مجلس شورای اسلامی تقویت و حمایت از جبهه مقاومت است.

کد خبر: ۱۷۳۰۴۳
۰۸:۲۶ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

شریعتی: اولویت اول مجلس تقویت «جبهه مقاومت» است

دیدارنیوز: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اولویت اول مجلس شورای اسلامی تقویت و حمایت از جبهه مقاومت است و ان‌شاءالله هر آنچه نیاز به پیگیری است را دنبال خواهیم کرد.

مالک شریعتی با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله فرمانده حزب‌الله لبنان اظهار کرد: فرمان این حمله را نخست وزیر منحوس رژیم صهیونیستی از خاک آمریکا و در پوشش سازمان ملل صادر کرد، امروز سازمان ملل به یک ابزار برای صهیونسیت‌ها تبدیل شده و در پوشش سازمان ملل هر حمایتی می‌شود و هیچ کس هم در مجامع بین‌المللی و نهاد‌های به اصطلاح حقوق بشر مانعی برای این جنایات نیستند و ملت‌ها خودشان باید این کار را انجام دهند و ان‌شاءالله انجام می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به پیام رهبر انقلاب درباره جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی و قضایای لبنان تاکید کرد: مفهوم آنچه رهبری فرمودند این است که مقاومت یک پروژه نیست که ابتدا و انتها داشته باشد بلکه فرآیندی است که این جریان از حرکت انبیاء، ائمه و اولیای الهی آغاز شده و تا زمان ظهور حضرت حجت (عج) ادامه پیدا خواهد کرد؛ در این جریان هر کسی نقش خود را ایفا می‌کند و خودش را ارتقاء می‌دهد و می‌تواند از این جریان رشد و تعالی روحی و معنوی خود را به دست آورد و نقش خود را در تسریع رسیدن به اهداف جریان مقاومت دنبال کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «هر کسی در هر جایگاهی که حضور دارد، یک امکان، ظرفیت و توانی دارد که می‌تواند آن را به کار بگیرد»، ادامه داد: بخش‌های فرهنگی و اجتماعی در جای خود و بخش‌های سیاسی و نظامی و امنیتی در جایگاه خود باید از ظرفیت‌های خود در حمایت از جریان مقاومت استفاده نمایند؛ این وظیفه ماست که در هر جایگاهی که حضور داریم، جایگاه خود را خوب بشناسیم و موضوع تقویت محور مقاومت را به عنوان اولویت اول تلقی کنیم.

شریعتی با تاکید بر اینکه جریان مقاومت محصور به مرز‌های جغرافیایی نیست، عنوان کرد: امروز ملت‌های مقاوم علیه استکبار، استبداد و صهیونیست در کل منطقه غرب آسیا و حتی فراتر از آن می‌توانند پیام مقاومت را به جهانیان برسانند؛ گلایه و نفرت جهانی از اقدامات رژیم صهیونسیتی روز به روز بیشتر می‌شود و حتی به کشور‌های غیر مسلمان نیز رسیده است.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مجلس در زمینه حمایت از جریان مقاومت گفت: امروز اولویت اول مجلس شورای اسلامی تقویت و حمایت از جبهه مقاومت است و ان‌شاءالله هر آنچه نیاز به تسهیل‌گری، پیگیری و تقویت و تسریع حرکت منطقه‌ای و جهانی جبهه مقاومت است را دنبال خواهیم کرد.

مطلب مرتبط:

پاسخ عبدی به نماینده مجلس؛ کسانی خجالت بکشند که در حال کاسبی با خون کودکان غزه هستند

عصبانیت شریعتی از دفاعیه پزشکیان؛ هزینه‌کردن از رهبرانقلاب خطای بزرگی بود!

بحث قالیباف و شریعتی بر سر توزیع برگه‌ علیه «صالحی‌امیری»!

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی