افزایش شدید تقاضا برای آب‌ معدنی

افزایش سفر، گرمای هوا، ترافیک جاده‌ای و فراخوان‌ کمپین‌های حمایتی از مردم خوزستان طی هفته گذشته بازار را با کمبود آب‌معدنی مواجه کرد.
نسبت به سال گذشته

واردات انواع کاغذ ۲۰ میلیون دلار کاهش یافت

کاغذ از جمله کالا‌هایی بود که به تدریج از دریافت ارز ترجیحی کنار رفت و اکنون با ارز نیمایی تامین ارز و وارد می‌شود. مجموع واردات انواع کاغذ در سال جاری حدود ۲۰ میلیون دلاری نسبت به پارسال کاهش داشته است.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات

نمایشگاه اکسپو فرصتی برای معرفی کالا‌های ایران به جهان

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: نمایشگاه اکسپو دبی فرصتی برای اقتصاد ایران در نیمه دوم سال است که در آن می‌توان نه تنها توسعه صادرات بیشتر را رقم زد بلکه صنعت گردشگری را بعد از دو سال رکود سخت به عنوان موتور پیشران به کار انداخت.

آدام مرادی: لازمه موفقیت در بازار پرتلاطم ارزهای دیجیتال، آموزش صحیح است

امروز در این مقاله سعی داریم نگاهی به زندگی پر فراز و نشیب آدام مرادی بندازیم و ببینیم که آیا برای موفقیت در بازار ارزها دیجیتال باید آموزش ببینیم یا خیر؟ آقای آدادم مرادی می گوید: در این سال ها دفعات متعددی شخصیت من مورد تهاجم قرار گرفتم و همیشه سعی داشتم که آینده نامفهوم پیش رویم را تغییر دهم.

آمار‌های عجیب درباره بحران کم آبی و خاموشی‌ها/ ۹۰ هزار هکتار از زمین‌های خوزستان زیر کشت برنج است

وزیر نیرو درباره بحران کم آبی و خاموشی گفت: بر اساس آخرین آمار ۹۰ هزار هکتار از زمین‌های خوزستان زیر کشت برنج است. در خصوص رمز ارز‌ها هم باید گفت اطلاعات پراکنده که ما از مراجع بین المللی تولید کننده رمز ارز‌ها دریافت کرده ایم حاکی است ۱۰ درصد انرژی مصرفی کل دنیا برای تولید رمز ارز‌ها به جغرافیای ایران مربوط می‌شود.

سلطان سیمان کیست؟

در حال حاضر هر پاکت سیمان ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان و در برخی مناطق دوردست تا ۱۲۰ هزار تومان به دست سازندگان می‌رسد. اما در شرایط معمولی قیمت سیمان در بازار تقریبا دو برابر قیمت کارخانه است. هر یک از فعالان این حوزه هم سعی می‌کنند منافع بیشتری به دست بیاورند. اما حالا صحبت از سلطان سیمان یا سلطان‌های سیمان است که به نوعی بر بازار حکمرانی می‌کنند.

خوراک و پوشاک در تیر ماه ۱۴۰۰ چقدر گران شدند؟/ تورم پررنگ کالا‌ها و خدمات مصرفی

تورم گروه خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها در تیرماه امسال نسبت به تیر ماه سال گذشته (تورم نقطه به نقطه) به ۵۷.۴ درصد رسید. تورم گروه پوشاک و کفش نیز طی این مدت به ۵۵.۴ درصد رسیده است. البته میزان گران شدن این دو گروه کالایی کمتر از تورم نقطه به نقطه گروه هتل و رستوران و همچنین گروه مبلمان و لوازم خانگی بوده است.
۱۰