آپارتمان‌های ۲۰۰ میلیونی در حاشیه تهران؟

۲۰۰ میلیون تومان، حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید خانه در اطراف تهران است؛ آن هم در شرایطی که در خود تهران متوسط قیمت‌ها از متری ۳۰ میلیون گذشته و یک خانه ۷۰ – ۸۰ متری حدود ۲.۲ میلیارد تومان ارزش دارد.

زلزله و فرونشست تهران را تهدید می‌کند

تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی، یکی از شهر‌های در معرض خطر کشور است و واقع شدن این کلان شهر روی گسل‌های متعدد که اکنون با فرونشست زمین نیز همراه شده است، بیش از پیش وقوع حوادث ویرانگر و ناگوار را به پایتخت نشینان گوشزد می‌کند.

شیرخشک هم گران می‌شود؟

رئیس انجمن شیرخشک نوزاد گفت: ١.۵ میلیون یورو مواد اولیه تولید شیرخشک نوزاد در گمرکات دپو شده و در حال از بین رفتن است.

مجلس انقلابى مقصر کمبود سرم

ما برای واردات سرم برنامه ریزی کردیم، اما تولیدکننده‌ها به مجلس نامه نوشتند و تعهد تامین کرده و از ما خواسته شد اقدامی برای واردات نشود. در حالی که اگر طبق برنامه‌ریزی خودمان پیش می‌رفتیم، اکنون مشکلی برای سرم نداشتیم.

توقف پیش‌فروش آپارتمان در بازار مسکن

تعداد فایل‌های پیش‌فروش مسکن در بازار معاملات املاک مسکونی به حداقل رسیده است. هم‌اکنون در مناطق نیمه جنوبی پایتخت، تعداد فایل‌های پیش‌فروش مسکن تقریبا نزدیک به صفر است.

قیمت طلا به شدت ریزش کرد

قیمت طلا در بازار‌های جهانی ریزش شدیدی را تجربه کرده و باید در انتظار اثر این ریزش در بازار‌های داخلی نیز باشیم. افت قیمت روزانه طلا در ۲ روز کاری تا حدود ۵/۷ درصد نیز ثبت شد که سقوطی کم سابقه به شمارمی رود.

بیت‌کوین در راه تسخیر قله‌های جدید قیمتی/ بالاترین صعود روزانه را کدام ارز دیجیتالی داشت؟

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۷۹۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۴۱ درصد بیشتر شده است. دوج کوین بالاترین صعود روزانه را در بین ارز‌های مهم دیجیتالی به ثبت رساند.
۸