ایمنی برق بازار تبریز تلاش جدی‌تری را می طلبد

استاندار آذربایجان‌شرق با بیان ضرورت سامان‌دهی برق بازار تبریز گفت: سیستم برق رسانی بازار تبریز خطر آتش‌سوزی را مشتبه می‌کند و بر این اساس باید برای ایمنی بیشتر و زیباسازی آن اهتمام جدی‌تر انجام شود.
به علت کاهش بارندگی‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه؛

تبخیر حدود ۱.۵ میلیارد مترمکعب از آب دریاچه

مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پنجم تا هشتم خرداد ماه امسال بیشترین حجم آب دریاچه ارومیه به میزان ۵.۳۵ میلیارد مترمکعب ثبت شده است، گفت:، اما تا زمان حاضر یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون مترمکعب آب این دریاچه تبخیر شده است.
اعزام بالگردهای آتش‌نشانی برای اطفای حریق/ خطای انسانی عامل آتش سوزی جنگل های ارسباران

اعزام بالگردهای آتش‌نشانی برای اطفای حریق/ خطای انسانی عامل آتش سوزی جنگل های ارسباران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش گسترده و فراگیر برای اطفای آتش‌سوزی در جنگل‌های ارسباران اعلام کرد: هم اکنون ۲ فروند بالگرد آتش‌نشانی سبددار برای تسریع در خاموش کردن آتش از تهران عازم شهرستان خداآفرین هستند.
در حاشیه اجلاس رشد و توسعه شهری با رویکرد حفاظت از بافت‌های تاریخی در حوزه اوراسیا؛

تبریز؛ بخش بزرگی از تاریخ و تمدن/ نقش جوانان در شناسایی پتانسیل های شهر تبریز

دبیر بین‌المللی اجلاس رشد و توسعه شهری با رویکرد حفاظت از بافت‌های تاریخی در حوزه اوراسیا گفت: تبریز بخش بزرگی از تاریخ و تمدن بوده و حضور در این شهر تاریخی افتخار بزرگی است.
با حضور در نمایشگاه توانمندی‌های عشایر و روستاییان کشور انجام شد؛

معرفی توانمندی‌های تولیدی، خدماتی و آیینی آذربایجان شرقی

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: ۲۳ تولیدکننده، ۴ گروه خدماتی و ۱۴ گروه آئینی از ۲۱ شهرستان استان در نمایشگاه توانمندی‌های عشایر و روستاییان کشور در تهران حضور دارند.

بازگشت حجاج آذربایجان‌شرقی از ۱۳ شهریور

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مدت اقامت زایران استان در سرزمین وحی ۴۳ روز بوده است، گفت: اولین گروه حاجیان استان از ۱۳ شهریور به موطن خود بازمی گردند.