دستگیری اخلال گران بازار طلا در آذربایجان‌شرقی

سازمان اطلاعات سپاه عاشورا اعلام کرد: ️تعدادی از فعالان بازار طلای استان آذربایجان‌شرقی که با راه‌اندازی بورس غیر واقعی طلا در بین تعدادی از طلا فروشان و افراد غیرمرتبط، اقدام به خرید و فروش کاغذی طلا کرده و بیش از ۵ تن طلای غیر واقعی را بین خود معامله کرده بودند، دستگیر شدند.

ارتباط زلزله‌های اخیر تسوج و صوفیان با گسل تبریز

کارشناس تکتونیک سازمان زمین شناسی با اشاره به اینکه گسل تسوج از جمله شاخه‌های مهم گسل تبریز است، گفت: این گسل در پایانه شمال غربی آن شکل گرفته و در سمت جنوب شرقی گسل تبریز نیز گسل بزقوش تشکیل شده است، بنابراین تمامی زلزله‌های اخیر که در تسوج، خوی، صوفیان، شربیان و بستان آباد روی داده‌اند و زلزله ۲۵ مرداد ماه سال جاری نیز مرتبط با فعالیت سیستم گسلی تبریز هستند.

برگزاری دومین سوگواره بغض صحنه در تبریز

معاون فرهنگی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: دومین سوگواره هنر‌های نمایشی «بغض صحنه» به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در تبریز برگزار می‌شود. 

رعایت الزامات پدافند غیرعامل در حوزه‌های حوادث طبیعی و غیرطبیعی

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی در ماه‌های گذشته در استان، افزایش آمادگی جهت مقابله با تهدید‌های ناشی از این حوادث را بسیار مهم برشمرد و خواستار اهتمام همه مسئولان استان به رعایت الزامات پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف شد.