تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دختربچه‌ای که زیباترین چشم‌های جهان را دارد

زیباترین چشم‌های جهان متعلق به یک دختر بچه افغان می‌باشد، چشم‌های زیبای این دختر افغان دیده‌های بسیاری را به خود متحیر کرده است.

کد خبر: ۹۹۸۱۷
۱۶:۰۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

دختربچه‌ای با زیباترین چشم‌های جهان

دیدارنیوز ـ زیبایی نعمتی ذاتی و یک خصوصیت فردی است که خداوند به اشکال مختلف در نهاد هر انسانی قرار داده است و هرکسی به نوعی از آن برخوردار است، ولی همیشه هستند افرادی که در یک نعمت نسبت به دیگران برتری دارند و در مورد زیبایی چهره این مورد را در برخی از افراد به خوبی میتوان دید و به خوبی تمایز را در چشمان خیره کننده‌ی آن‌ها شاهد بود مثل دختر بچۀ افغان که تصاویرش را در این بخش می‌بینید.

سال‌ها پیش در ژوئن ۱۹۸۵ " مک کوری" همراه تیم فیلمبرداری نشنال جئوگرافیک، پرتره‌ای از یک دختر افغان ثبت کرد که تبدیل به ماندگارترین تصویر قرن بیستم شد. پرتره‌ای که یک دختر چشم رنگی که شال آجری بر سر داشت را به تصویر کشید، اما این تنها تصویر از دختران زیبای افغان نبود، دخترانی که برخی آن‌ها را نماینده رنج کودکان در کشور‌های جنگ زده میدانستند بلکه تصاویر بسیار دیگری از آن‌ها منتشر شد که یکی از آن‌ها مربوط به دختر بی نام و نشانی است که چهره‌ی زیبایش را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

داشتن چشمانی زیبا و با رنگی منحصربه فرد از ویژگی‌های دختران مناطق خاصی از افغانستان و پاکستان است که بنا به دلایل اقلیمی و بومی پدیدار شده است و نظر هر عکاس در جستجوی سوژه‌ای خاص و جذاب را به خود جلب می‌کند.

دختر ناشنانسی که عکسهایش را مشاهده می‌کنید یکی از همین سوژه‌ها بود که عکاس معروفش نتوانست آن را ندید بگیرد و از ابعاد مختلف و در استایل‌های گوناگون از آن تصاویری ثبت کرد.

منبع: برنا
برچسب ها: زیبایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی