تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بارسلونا باید سرخیو راموس را به نوکمپ ببرد

ساموئل اتوئو؛ اسطوره بارسا، معتقد است که باشگاه سابقش باید سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال که همکاریش با این باشگاه به اتمام رسیده، را جذب کند.

کد خبر: ۹۸۰۸۹
۱۸:۳۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

بارسلونا

دیدارنیوز - سرخیو راموس پس از شانزده سال بسیار موفقیت آمیز و پرافتخار به تازگی با رئال مادرید و هوادارانش خداحافظی کرد و هنوز آینده این مدافع کهنه‌کار و تراز اول اسپانیایی مشخص نیست. راموس ۳۵ ساله در طول سال‌های حضورش در سانتیاگو برنابئو به همراه سپیدپوشان مادرید پنج قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در چمپیونزلیگ را به دست آورد.

راموس در مراسم خداحافظی اش گفت که پیشنهاد رئال را پذیرفته و با شروط این باشگاه برای تمدید قرارداد موافقت کرده، اما مدیران رئال به او گفته اند که مهلت پذیرش قرارداد دیگر تمام شده است.

اموس که اکنون از باشگاه‌های بزرگی همچون PSG پیشنهاد دارد، هنوز درباره آینده اش تصمیم نگرفته است و ساموئل اتوئو معتقد است که کاتالان‌ها باید این دشمن دیرینه را به خدمت بگیرند.
 
اتوئو گفت: "امیدوارم سرخیو به PSG برود. اگر من می‌توانستم او را برای بارسا بگیرم، حتما این کار را می‌کردم.
اگر او به PSG برود من خوشحال خواهم شد و می‌دانم که او کمک خواهد کرد تا PSG قهرمان چمپیونزلیگ شود، کاری که ثابت کرده ایم برایمان بسیار سخت است. "

راموس در طول این سال‌ها درگیری‌های زیادی با بارسا داشت و پنج کارت قرمز در بازی برابر رقیب دیرینه رئال در لالیگا دریافت کرد. بدترین آن‌ها به شکست ۵-۰ رئال برابر بارسا در ال کلاسیکو برمی گردد که در سال ۲۰۱۰ در نوکمپ برگزار شد و راموس پس از اینکه به دلیل لگد زدن به مسی کارت قرمز دریافت کرد، به صورت ژاوی و پویول هم ضربه زد.

او همچنین چندین گل به بارسا نیز زده است؛ در تساوی ۳-۳ در مارس سال ۲۰۰۷ در برابر تیم فرانک رایکارد در یک بازی که برای قهرمانی رئال در لالیگا بسیار مهم بود، رئالی‌ها توانستند در نبرد بر سر قهرمانی بارسا را با تفاضل گل شکست دهند و راموس اولین جام مهم خود با سپیدپوشان مادرید را به چنگ آورد.

اتوئو همچنین در بخشی از صحبت هایش گفت که نمی‌تواند لیونل مسی را با پیراهن باشگاه دیگری تصور کند و انتظار دارد که کاپیتان ۳۴ ساله کاتالان‌ها همین روز‌ها قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی