تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تردد خودرو‌ها به همه شهر‌ها از چهارشنبه ممنوع/ ساعت آغاز محدودیت‌ها؛ ۱۲ ظهر

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی درباره تردد خودرو‌ها در تعطیلات نیمه خرداد و جریمه‌های تعیین‌شده برای متخلفان این طرح توضیح داد.

کد خبر: ۹۳۷۸۹
۱۱:۳۱ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

ممنوعیت تردد خودرو‌ها به همه شهر‌ها از چهارشنبه

دیدارنیوز ـ سرهنگ رسول ابراهیمی جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، منع تردد خودرو‌ها به همه شهر‌ها که پیش از این روز ۱۱ خرداد اعلام شده بود به ۱۲ خرداد تغییر کرد.

جزئیات ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۱ تا ۱۷ خرداد

وی افزود: براساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به پیش‌بینی‌های دیده شده در تعطیلات پیش رو و امکان سفر مردم به شهر‌ها به ویژه شهر‌های مسافرپذیر و شمالی کشور با توجه به وضعیت کرونا، تردد از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (۱۲ خرداد) تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۷ خرداد) به همه استان‌ها با رنگ‌بندی قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی ادامه داد: محدودیت‌ها در تعطیلات پیش رو تشدید می‌شود و بر این اساس هیچ‌گونه برنامه‌ای برای یک‌طرفه کردن برخی مسیر‌ها از جمله چالوس به تهران نداریم. حتما با رانندگانی که نسبت به این محدودیت‌ها بی‌توجهی کنند برخورد شده و ضمن تذکر لسانی در صورت بی‌توجهی خودرو عودت داده و اعمال جریمه می‌شود.

سرهنگ ابراهیمی گفت: این اعمال محدودیت شامل همه شهر‌ها اعم از قرمز، نارنجی و زرد می‌شود. برای ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های زرد و خروج خودرو‌های بومی از شهر‌های زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای اجرای درست و صد درصدی مصوبه اخیر کمیته امنیتی وزارت کشور، پلیس از توان عملیاتی سایر رده‌های انتظامی نیز استفاده می‌کند، بر این اساس برای اعمال تشدید محدودیت، همه دوربین‌های وزارت راه و شهرسازی و ناجا به‌روزرسانی شده تا رصد و پایش‌های لازم صورت گیرد.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی تصریح کرد: قابل پیش‌بینی است که برخی قبل از ساعت اعلام شده قصد سفر داشته باشند، بر این اساس هموطنان باید بدانند محدودیت تردد‌ها همچنان ادامه دارد، اما در تعطیلات پیش رو تشدید می‌شود و هیچ‌گونه برنامه‌ای برای یک‌طرفه کردن برخی مسیر‌ها از جمله چالوس به تهران نداریم‏، بلکه در شرایط کنونی و با توجه به شیوع کرونا همه مسیر‌ها دو طرفه است و هزینه سفر را افزایش داده‌ایم که این هزینه‌ها شامل ماندن در ترافیک‌های چند ساعته است.

سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: اکنون نیز ورود و خروج از شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع است و ورود و خروج از شهر‌های قرمز مشمول یک میلیون تومان و ورود و خروج از شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گفته وی، همچنان محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد ادامه دارد و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: ممنوعیت تردد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی