تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سعید محمد عقب نشینی کرد؟

روزنامه اعتماد نوشت: به نظر می‌رسد سعید محمد تصمیم گرفته تعطیلات را به همراه تیم خود به برنامه‌ریزی برای تبلیغات انتخاباتی و همچنین حل چالش‌های سیاسی سال ۹۹ صرف کند.

کد خبر: ۸۴۸۴۴
۰۹:۵۰ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰

دیدارنیوز - سعید محمد شاید از جنجالی‌ترین چهره‌های اصولگرا در انتخابات ۱۴۰۰ باشد. کاندیدایی با پیشینه نظامی که سال ۹۹ با حاشیه‌های متعددی روبه‌رو شد و سال ۱۴۰۰ را در سکوت خبری آغاز کرد.

به نظر می‌رسد او تصمیم گرفته تعطیلات را به همراه تیم خود به برنامه‌ریزی برای تبلیغات انتخاباتی و همچنین حل چالش‌های سیاسی سال ۹۹ صرف کند. البته این سکوت رسانه‌ای تاحدودی مبهم است و بعید نیست که از فضایی منفی متاثر باشد که اواخر سال گذشته با کناره‌گیری‌اش از فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیا ایجاد شد.

منبع: اعتماد
برچسب ها: سعید محمد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
امراله مهماندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
آقای محمود احمدی نژاد بهترین رئیس برای مردم داخل کشور ایران بوده است که مسکن مهر + سهام عدالت + یارانه را به مردم داخل کشور ایران داده است + می خواست زمین برای احداث باغچه و باغ و کشاورزی به همه مردم داخل ایران بدهد که رهبر معظم مسلمانان جهان حضرت آیت الله جناب آقای سید علی خامنه ای با آن مخالفت کردند بقیه رئیس جمهورها (به غیر از شهید محمد علی رجائی) برای مردم عادی داخل ایران چه کار کرده اند؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی