تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

گزارش نشریه نیوزویک در مورد پایان تحریم‌های تسلیحاتی

نشریه نیوزویک در تحلیلی به پایان تحریم‌ها و محدودیت‌ها علیه ایران در اکتبر پرداخت.

کد خبر: ۶۸۵۵۳
۱۲:۱۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ نیوزویک نوشت: در ماه‌های اخیر، آمریکا تمرکز خود را بر تلاش‌های دیپلماتیک گذاشته است تا تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران، تمدید شود. این موضوع بحث‌ها و تفسیر‌های زیادی در پی داشته است. اما موضوع دیگری که هست انقضای محدودیت سفر مقامات ارشد ایرانی است که آن نیز در ماه اکتبر منقضی می‌شود. بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل، همه کشور‌ها باید از ورود یا عبور و مرور افرادی که در فهرست این قطعنامه ذکر شده‌اند به کشورشان خودداری کنند این در حالی است که نام تعدادی از مقامات ایرانی نیز در این فهرست به چشم می‌خورد. در ۱۸ اکتبر، جامعه جهانی چیز‌هایی بسیار بیشتر از فقط تحریم‌های تسلیحاتی ایران از دست خواهد داد. برخی از افراد ایران اجازه سفر پیدا خواهند کرد. اکنون زمان آن است که هوشیاری خود را درباره فهرست ۲۲۳۱ افزایش دهیم.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی