تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشجو می‌پذیرد

مدیرکل شاخه فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش خبر داد،دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای سال آینده تعدادی دانشجو را به عنوان استادکار وارد آموزش و پرورش می‌کند.

کد خبر: ۶۳۵۸
۰۹:۰۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ مدیرکل شاخه فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش از استمرار تفاهم‌نامه با دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد تا از این طریق این دانشگاه بتواند برای سال آینده تعدادی دانشجو را با دو سال آموزش به عنوان استادکار وارد سیستم آموزش و پرورش کند.

سیدمحسن حسینی‌مقدم در پاسخ به این سوال که برای تامین کمبود تعداد استادکار و هنرآموز چه راهکاری دارید گفت: «دانشگاه شهید رجایی هرساله حدود 500 خروجی دارد که به عنوان هنرآموز وارد هنرستان‌ها می‌شوند.»

او ادامه داد: «به دلیل اینکه استادکارهای هنرستان‌ها دیپلم هستند، تنها راه جذب و تامین استادکار در هنرستان‌ها از طریق ماده 28 است که در سال‌های گذشته 2800 استادکار جذب کردیم.»

حسینی‌مقدم گفت:‌ «برای امسال در آزمون استخدامی اخیر از تعداد 17 هزار نفری که می‌خواهند جذب شوند 3 هزار هنرآموز و استادکار هستند.»

مدیرکل شاخه فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش افزود:‌ «جذب و ورود این تعداد هنرآموز و استادکار برای امسال هنوز مشخص نیست اما در مجموع باید کمبود این نیروها که به عنوان مشکل اساسی است حل و تامین شود.»

او ادامه داد: «به دنبال این هستیم که با وجود تفاهم‌نامه با دانشگاه فنی و حرفه‌ای، این دانشگاه برای سال آینده بتواند تعدادی دانشجو را با دو سال آموزش به عنوان استادکار وارد سیستم کند.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی