تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...
محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

تاثیرات اجتماعی مسابقات قرآن

برگزاری مسابقات قران و عترت در حوزه سیاست‌های فرهنگی آموزش و پرورش، می‌تواند دانش‌آموزان را از آسیب‌های اجتماعی مصون دارد.

کد خبر: ۵۹۲۴
۰۹:۵۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷


دیدارنیوز ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از تاثیر بزگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز برای دانش‌آموزان گفت.
عبدالرسول کریمی در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش دختران که در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است ضمن بیان گزارشی از این مسابقات گفت: این برنامه یک برنامه ۵ ساله بود که برای اجرا به ما ابلاغ شده بود.

او از برگزاری این مسابقات برای سال آینده در استان زنجان خبر داد و افزود: ما از آبان ۹ جلسه رسمی و ۲۰ جلسه غیررسمی داشتیم و ۹ کمیته را تشکیل دادیم که امسال مسابقات در ۵ رشته در بخش پسران و در ۳ رشته برای پسران برگزار شد.

کریمی افزود: بالغ بر ۸۵۰ دانش‌آموز پسر و ۶۵۰ دانش‌آموز دختر در این مسابقات شرکت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تعداد سرپرستان شرکت کننده در این مسابقات بالغ بر ۱۰۰ نفر بود و مسابقات در ۱۰ سالن برگزار شد که ۸ سالن در اختیار ما و ۲ سالن در حسینیه جماران بود که یاد و خاطره امام راحل برای دانش‌آموزان گرامی داشته شد.

او برگزاری این مسابقات را موثر دانست زیرا می‌تواند دانش‌آموزان را از آسیب‌های اجتماعی مصون دارد تا خدا و قرآن را در خود احساس کنند.

کاظمی به بخشی از برنامه‌های فوق برنامه که برای این دانش‌آموزان برگزار شد اشاره کرد و آن ها را در قالب بازدید از برج میلاد، زیارت امامزاده صالح و بازدید از بازار تجریش، ۴ برنامه جنگ شادی، جشن میلاد امام رضا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی نامید.

او از همکاری بالغ بر ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در برگزاری این مسابقات خبر داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی