تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ویدئو/ رسول بابایی: سیاست‌ورزی در ایران توسعه‌یافته نیست

به دلیل حرفه‌ای نبودن، نه تنها نمایندگان مجلس بلکه بعضاً مدیران ارشد یک دولت را و یا وزیر را می‌بینید که، چون این مراحل را طی نکرده خیلی از استاندارد‌های یک سیاست‌مدار را که باید در سطح خاصی داشته باشد، ندارد. شیوه ارتباطی با مردم را نمی‌داند، ساختار سیاسی را به درستی نمی‌شناسد، به منافع ملی آگاهی ندارد. سیاست‌ورزی در ایران توسعه‌یافته نیست. الان شما در همین چارچوبی که صحبتش را کردیم در همین مجلس کسانی وارد مجلس خواهند شد که با استاندارد‌های کسی که باید در مجلس بنشیند و وظیفه نمایندگی را بر عهده بگیرد فاصله زیادی دارند.

کد خبر: ۴۶۵۳۲
۱۴:۴۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ رسول بابایی در گفتگوی تفصیلی با دیدارنیوز به عدم توسعه یافتگی سیاست ورزی در ایران اشاره کرد و گفت: حرفه‌ای شدن سیاست در ایران در همه سطوح است. کسی که می‌خواهد وارد فضای سیاست‌ورزی شود، طی مراحل مختلف و آموزش‌های مختلف در تمام سطوح عملکردی خودش به یک سری استاندارد‌هایی می‌رسد. اما به دلیل همین حرفه‌ای نبودن، نه تنها نمایندگان مجلس بلکه بعضاً مدیران ارشد یک دولت را و یا وزیر را می‌بینید که چون این مراحل را طی نکرده خیلی از استاندارد‌های یک سیاست‌مدار را که باید در سطح خاصی داشته باشد، ندارد. شیوه ارتباطی با مردم را نمی‌داند، ساختار سیاسی را به درستی نمی‌شناسد، به منافع ملی آگاهی ندارد و موارد متعدد آن را می‌توان نام برد. سیاست‌ورزی در ایران توسعه‌یافته نیست. الان شما در همین چارچوبی که صحبتش را کردیم در همین مجلس کسانی وارد مجلس خواهند شد که با استاندارد‌های کسی که باید در مجلس بنشیند و وظیفه نمایندگی را بر عهده بگیرد فاصله زیادی دارند.
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی