تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ویدئو/ رسول بابایی: تامین هزینه هنگفت انتخابات، مجلس را دچار ایراد کرده است

بعد از انتخابات، مجلسی که باید ناظر بر عملکرد دولت باشد، چون دولت پول و بودجه در دستش است و اجرا در دستش است، مجلس باید نظارت کند که این از دایره کارکردی خودش خارج نشود. خود مجلس دچار عیب و ایراد است. کسی که باید ناظر باشد، دچار عیب و ایراد است. چون هزینه هنگفتی که در انتخابات کرده باید تأمین شود و در تأمین این هزینه‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که ما همه می‌بینیم.

کد خبر: ۴۰۰۰۵
۱۶:۵۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ رسول بابایی در گفتگوی تفصیلی با دیدارنیوز به وجود مناسبات ناسالم در تامین هزینه انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: «یک نماینده یا کاندیدایی که می‌خواهد وارد مجلس شود باید الزامات و مقدمات این ورود به مجلس را فراهم کند. بعد احساس می‌کند که برای این کار باید هزینه کند. سیستم مشخصی هم برای این هزینه‌ها نیست. بالاخره باید تأمین کند. نظام حزبی درست و درمانی هم نیست که از کاندیدای خودش به لحاظ سیاسی و اقتصادی حمایت کند. کاندیدا باید خودش این اتفاق را مخصوصاً در حوزه‌های کوچک که ما این را بیشتر می‌بینیم، فراهم کند. خب این منجر به روابط و مناسبات ناسالمی می‌شود که هم در انتخابات و هم بعد انتخابات جلوه و بروز خود را دارد. بعد از انتخابات، مجلسی که باید ناظر بر عملکرد دولت باشد، چون دولت پول و بودجه در دستش است و اجرا در دستش است، مجلس باید نظارت کند که این از دایره کارکردی خودش خارج نشود. خود مجلس دچار عیب و ایراد است. کسی که باید ناظر باشد، دچار عیب و ایراد است. چون هزینه هنگفتی که در انتخابات کرده باید تأمین شود و در تأمین این هزینه‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که ما همه می‌بینیم. اخباری را در مقاطع مختلف می‌شنویم. این باعث می‌شود که آن آشفتگی در ذهن مردم نسبت به نهاد مجلس که یکی از قوای مهم نظام سیاسی است به وجود آید.»
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی