تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
پیروزی با امتیاز میزبانی؛

ژاپن سرحال‌تر از ایران بود و برد

ژاپنی‌ها با تیمی یکدست و سماجت مخصوص به خودشان توانستند انتقام شکست‌های قبلی را بگیرند و یک بار دیگر نشان دادند که تیم تسلیم ناپذیری هستند. در شرایطی که بازیکنان ایران سرویس‌های زیادی از دست دادند و اشتباهات زیادی نیز از سوی آن‌ها سر زد، اما ژاپنی‌ها در همه زمینه‌ها از ایران کم اشتباه‌تر بوده و بهتر بازی کردند.

کد خبر: ۳۸۳۷۵
۱۷:۱۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: دور نهم از مسابقات جام جهانی والیبال با پیروزی نه چندان دور از انتظار ژاپن در مقابل ایران به پایان رسید. پیش از مسابقه و با نگاه کردن به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی، می‌شد حدس زد که شانس ایران برای پیروزی کمتر از ژاپن است. ژاپنی‌ها با قرار داشتن در رده چهارم جدول نشان داده بودند که در این مسابقات، سراسر انگیزه و شور هستند، اما به هر صورت هنوز ایران در رنکینگ جهانی بالاتر از ژاپن بود. در میدان مسابقه، اما بازی جور دیگری رقم خورد.
 
 
ژاپن سرحال‌تر از ایران بود و برد
 

ژاپنی‌ها با تیمی یکدست و سماجت مخصوص به خودشان توانستند انتقام شکست‌های قبلی را بگیرند و یک بار دیگر نشان دادند که تیم تسلیم ناپذیری هستند. در شرایطی که بازیکنان ایران سرویس‌های زیادی از دست دادند و اشتباهات زیادی نیز از سوی آن‌ها سر زد، اما ژاپنی‌ها در همه زمینه‌ها از ایران کم اشتباه‌تر و بهتر بازی کردند. شاید اگر امیر غفور و فرهاد قائمی دچار مصدومیت نشده بودند و می‌توانستند بازی کنند نتیجه این بازی نیز تغییر می‌کرد، اما در هر حال نتیجه به سود میزبان رقابت‌ها رقم خورد.

یکی از درد‌های مزمن تیم ایران، خراب کردن سرویس‌ها به تعداد زیاد بود؛ در حالی که حریف دقت بیشتری در سرویس هایش داشت و در عین حال بازیکنان ژاپن بسیار فداکارانه در انتهای زمین بازی کردند و بار‌ها دریافت‌های غیرممکن انجام دادند و توپ‌های بسیار سخت را به امتیاز تبدیل کردند.

ایران تنها در گیم دوم گوشه‌هایی از برتری خود را به نمایش گذاشت و ضمن جبران اختلاف امتیاز توانست برنده این دست شود، اما در سایر گیم‌ها واقعا زور پیروزی بر ژاپن را نداشت. به طور کلی به نظر می‌رسد تیم ملی والیبال ایران تمرکز خود را برای بازی‌های انتخابی المپیک در چین گذاشته و به نوعی بازی‌های جام جهانی را به میدانی برای هماهنگی دو نسل از بازیکنان مبدل کرده است.

فردا در هیروشیما دو تیم ایران و ایتالیا بازی خواهند کرد در حالی که پس فردا نیز آخرین دیدار ایران با لهستان صورت خواهد گرفت و بعد بازی‌ها به پایان می‌رسد. حدود سه ماه تا رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا باقی مانده و به نظر می‌آید ایران همه شانس خود را برای این مسابقات خرج خواهد کرد چرا که تنها یک تیم شانس حضور در المپیک را از قاره کهن دارد و ژاپن نیز به دلیل میزبانی المپیک سال آینده، به صورت اتوماتیک در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و به این ترتیب چالش کمتری در انتظار ایران است و حتی در صورت قهرمان شدن ژاپن آماده و قبراق، ایران می‌تواند با به دست آوردن رتبه دوم، جواز حضور در المپیک را به دست آورد.
 
 
ژاپن سرحال‌تر از ایران بود و برد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی