تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مجوز فعالیت مدرسه دوره اول متوسطه معین لغو شد

News Image Lead

در پی تشکیل جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران،‌ مجوز فعالیت مدرسه غیر دولتی دوره متوسطه اول معین در غرب تهران لغو شد.

کد خبر: ۳۴۷۳
۱۷:۳۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز - موضوع مدرسه دوره اول متوسطه غیردولتی معین منطقه 2 تهران در جلسه شماره 870 شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی شهر تهران تاریخ 97/3/22 مطرح و بر اساس مصوبه آن شورا، مجوز تاسیس این موسسه لغو و مدرسه فوق‌الذکر تعطیل اعلام شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در این باره اعلام کرد: بر این اساس تدابیری اتخاذ شده است تا دانش‌آموزان این مدرسه در سایر مدارسی که تمایل و شرایط ثبت نام دارند ساماندهی شوند و خللی در تحصیل آنان ایجاد نخواهد شد.

همچنین در پی رویدادهای مربوط به مدرسه معین تهران، ناصر کوهستانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران استعفا کرد و صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش این منطقه، «هوشنگ میرشفیعی» به عنوان سرپرست این مدیریت معرفی شد.
د


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی