تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قبض‌ برق پایتخت‌نشینان تا نیمه شهریورماه حذف می‌شود

پایتخت‌نشینان از نیمه شهریور امسال دیگر قبض‌های کاغذی برق دریافت نخواهند کرد.

کد خبر: ۳۱۲۶۴
۱۰:۴۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: پایتخت‌نشینان از نیمه شهریور امسال دیگر قبض‌های کاغذی برق دریافت نخواهند کرد.

بنا بر اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مشترکان پایتخت می‌توانند از طریق ارسال *۱*شناسه قبض# به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات خود را در سامانه این شرکت به منظور صدور قبوض الکترونیکی برق ثبت کنند.

مشترکان با استفاده از روش‌های الکترونیکی و ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه های 1521، تار نمای شرکت و اپلیکیشن همراه برق تهران دیگر نیاز به مراجعه به مناطق برق را ندارند، صرفه‌جویی در وقت هموطنان و کاهش هزینه، از مزایای الکترونیکی شدن خدمات اعلام و گفته شده که بیشتر خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می شود و این شرکت توزیع نیروی برق تمام سعی خود را برای آسایش شهروندان به کار خواهد بست.

بر این اساس از مردم درخواست شده در ساعات اوج  مصرف ساعت(12-16)و (20الی23) طی روزهای گرم باقی مانده سال، همکاری لازم را مانند گذشته با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند تا تمام هموطنان از نعمت انرژی برق بهره‌مند شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی