تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بخش کشاورزی نیازمند ورود سریع سرمایه گذار

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با بیان اینکه امروز کشاورزی چاره‌ای جز افزایش بهره‌وری ندارد گفت: ورود سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی به کندی انجام می‌شود.

کد خبر: ۳۰۷۲۱
۱۲:۲۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ شاهرخ رمضان‌نژاد صبح امروز در دیدار با فدایی استاندار کرمان با اشاره به اینکه کشاورزی در مرحله اول یک فعالیت اجتماعی است اظهار داشت: مدیریت کشاورزی در شرایط فعلی کم‌آبی سخت است.
 
وی با بیان اینکه امنیت غذایی کشاورز با وجود بخش کشاورزی تامین می‌شود و کار پیچیده‌ای است گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی نقش مهمی در اجرای سیاست‌های کشاورزی کشور دارد.
 
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی کرمان یک سازمان پیشرو است و بسیاری از اقدامات آن الگو شده است عنوان کرد: ۲۵۰ هزار نفر از مهندسین کشاورزی کشور عضو سازمان نظام مهندسی هستند و سطح دانش بالایی دارند.
بخش کشاورزی نیازمند ورود سریع سرمایه گذار
وی با بیان اینکه ارتقای دانش کشاورزی در بین کشاورزان برای ما بسیار اهمیت دارد و امروز کشاورزی چاره‌ای جز افزایش بهره‌وری ندارد گفت: در استان کرمان ۱۵ هزار مهندس کشاورزی عضو سازمان نظام مهندسی هستند و این افراد سوابق بسیار خوبی دارند.
 
رمضان‌نژاد با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت نیرو‌های جوان را در برنامه داریم و امروز جوان‌گرایی اولویت کشور است افزود: تحریم مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده، اما در بخش کشاورزی به فرصت تبدیل شده است.
 
وی با بیان اینکه در ایجاد گلخانه‌ها هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد و کار‌ها بسیار تسهیل شده است گفت: برای رونق تولید باید ورود سرمایه‌گذار را تسهیل کرد و در بخش کشاورزی ورود سرمایه‌گذاران مقداری به کندی انجام می‌شود.
 
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اشاره به اینکه متوسط زمان صدور پروانه‌ها و مجوزات کشاورزی از ۱۵۰ روز به ۲۰ روز کاهش پیدا کرده است افزود: افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی در دستور کار است و بر آن متمرکز شده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه کرمان در خرما و پسته یک استان موفق و پیشگام است و اگر بتوانیم با برنامه دقیق بهره‌وری اقدام کنیم کشاورزان ما بیشتر نفع می‌برند گفت: بخشی از فارغ‌التحصیلان کشاورزی برای کار در مزرعه نیازمند مهارت‌آموزی هستند و باید این کار انجام شود تا بتوانند نقش‌آفرینی کنند.
 
رمضان‌نژاد با اشاره به اینکه مراکز غیردولتی خدمات کشاورزی در سطح کشور راه‌اندازی می‌شود و تاکنون چند مرکز در سطح کشور افتتاح شده است بیان کرد: در این مراکز بخشی از امورات اداری کشاورزان نیز انجام می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی